Welke boxspring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lucifertje

Welke boxspring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 15:27

Beste bokkers,

Aangezien ik mijn rug aan het verpesten ben op mijn huidige bed ben ik opzoek naar een goede degelijke boxspring.
Ik ben rustig aan het rondkijken maar ik weet niet zo goed meer wat nou echt goede kwaliteitsvolle boxsprings zijn.
De bedden die op mijn lijstje staan om te gaan proefliggen zijn:
M-line
Hastings
Swiss Scense
Auping
Norma

Ik ben echt op zoek naar een goede boxspring met een degelijke ondersteuning en indien de prijs het toelaat elektrisch verstelbare bodem.
Wat ik absoluut niet wil is een traagschuimmatras en een boxspring/bed waar de matrassen niet 'vast' op liggen waardoor je een kuil in het midden krijgt.
Verder ben ik aan het twijfelen tussen 160 of 180. Ik heb nu 180 maar wordt dat voor een boxspring niet erg massaal?

Iemand van jullie nog een idee waarom ik iets absoluut wel of niet moet uitproberen?

packer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:32

Wij hebben een boxspring van swiss sence, 160 breed, met elektrisch verstelbare bodem.
Hiervoor auping gehad, lag veel te hard.
Heb op ons bed een goeie top liggen, wel allergievrij, aangezien ik niet tegen paardeharen kan.
Ik zou geen ander bed meer willen, je kan er voor je lol de hele dag in liggen :+
Tis wel een investering, maar dan heb je ook wat

lucifertje

Re: Welke boxspring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 15:37

Auping heb ik idd al meer gehoord.

Heb je met een boxspring niet het probleem met matrassen omdraaien?

Hahaha ja ik ben ook echt een slaapfreak maar dit bed ontneemt mij het plezier :( En ja het is een investering maar mijn rug is meer waard!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:23

Ik heb een Swise Sence met verstelbaar voeteneind en hoofdeind. Heerlijk bed!! Die van mij is 1.80 bij 2.10 :+ Niet dat ik zo'n groot bed nodig had maar deze was in de aanbieding en tja.. ze zijn al duur genoeg. Heel massaal is het niet. Ik heb geen achterbord misschien dat, dat scheelt maar zo te zien maakt dat weinig verschil.

packer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:21

lucifertje schreef:
Auping heb ik idd al meer gehoord.

Heb je met een boxspring niet het probleem met matrassen omdraaien?

Hahaha ja ik ben ook echt een slaapfreak maar dit bed ontneemt mij het plezier :( En ja het is een investering maar mijn rug is meer waard!

Je draait alleen het topbed maar, dat valt reuze mee. Ik ben ook rugpatient, heb met dit bed geen last.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 20:33

Dank jullie voor je antwoorden! Ik ga sowieso eens kijken bij swiss sense :)

Nog een ander vraagje, hoe hebben jullie het bed op je kamer gekregen? :D Is het een massaal pakket?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:56

lucifertje schreef:
Dank jullie voor je antwoorden! Ik ga sowieso eens kijken bij swiss sense :)

Nog een ander vraagje, hoe hebben jullie het bed op je kamer gekregen? :D Is het een massaal pakket?

Ik heb een showroommodel. Moesten we zelf ophalen en in huis krijgen :+ Het was even spierkracht om het bed omhoog te krijgen maar verder ging het eigenlijk prima. Het bed bestaat namelijk uit allemaal losse delen!!

Als je een nieuw bed koopt komen ze hem brengen ;) dan hoef je, je daar geen zorgen om te maken :)

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 21:55

Thats me: Ik zie dat je uit N-Limburg komt, waar ben jij gaan kijken voor je bed?

Toch wel ja? Is het niet dat de onderkant 90x200 bv is?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:24

Mijn bed komt bij het Trefcentrum vandaan in Venlo. Heb daar van alles bekeken en het beste bed voor mij uitgekozen :) Ben ook nog bij de Ikea wezen kijken maar dat werd hem niet in vergelijking met de rest. Auping was ook wel fijn maar net wat boven mijn budget.