2 maanden geleden heb ik een nogal heftige longontsteking gehad... Ik heb 2 weken rond de 40 graden gehad, en toen dat weg was gewoon mijn leven weer hervat, hoewel de ontsteking nog niet 100% weg was, maar ik voelde me relatief goed.
Ondertussen nog een paar check-ups gehad en een rontgenfoto en een week of 2 a 3 geleden ben ik genezen verklaard,
Maar nu heb ik (denk ik?) een bijholte ontsteking... Ik heb geen hoge koorts, maar het varieert tussen de 37,5 en 38,5 en ik voel me onwijs ziek. Heb vandaag to 17.30 in mijn bed gelegen en geslapen... Toen ik wakker werd was ik er van overtuigd dat het max. 1 a 2 uur kon zijn
.Dikke issues op school want ze hebben dit jaar aanwezigheidsplicht ingevoerd, maar ze hebben nog geen procedures voor bij ziekte
, dus dat wordt weer rompslomp met de examencomissie, want anders word ik uitgesloten van mijn toetsen wat automatisch betekent dat ik ook geen propedeuse kan halen
Hopelijk gaat het lukken.Enfin, wat ik me afvroeg is of dit normaal is. Dat mijn weerstand verzwakt is door mijn longontsteking en dat het nu logisch is dat ik vatbaarder ben voor andere ziektes... Of dat het handig is om naar onderliggende oorzaken te zoeken..? Ik had voor mijn longontsteking wel al 3 maanden keelpijn en geel slijm.. Maar dat zei volgens de eerste huisarts (die mijn Longonsteking ook voor een griepje aanzag
) niet zoveel. Had er zelf ook niet zo'n last van, wilde er toendertijd wel een afspraak voor maken omdat het mij persoonlijk niet zo goed leek. Maar toen konden ze me pas ergens na 2 weken inplannen, dus toen had ik ook zo iets van 'laat maar'.... Maar dit verandert de zaak wel. Helemaal omdat ik hiervoor 9 jaar nooit koorts of verhoging heb gehad.
Thanks alvast, iig