Net waren we gezellig aan het eten met de buren, hartstikke leuk, tot het dessert. Ik was niet van plan een dessert te nemen (goede voornemens hè
), maar de buurman zei bij voorbaat al dat ik geen toetje moest nemen wat ik was al te dik. Sorry? Mag ik dat even zelf bepalen. Heb ook een snerende opmerking gemaakt dat hij dat mag vinden, maar hij dan zijn mening maar lekker voor zichzelf moest houden want mij interesseert het toch niet wat hij vindt. Zo heb ik dat wel vaker, mensen die vragen of ik dat nu wel zou doen als ik een keer een oliebol pak of als ik aan het paardrijden of hardlopen ben dat ik dat vast doe om af te vallen.. Je kunt toch ook leuke sportieve dingen doen zonder af te willen vallen? In de supermarkt kom ik wel eens bekende tegen en als je dan met een zakje chips loopt kijken ze je gelijk aan met zo'n blik van "Ik zou die zak maar laten liggen als ik jou was"
Ik ben overigens niet eens heel dik, ja ik ben maar 1.64 en heb wel 5 a 10 kilo te veel aan mijn lichaam hangen, maar waar bemoeien mensen zich mee? Ik moet me toch prettig voelen in mijn eigen lichaam, en andere mensen weten toch ook niet of je al jaren bezig bent met afvallen maar het gewoonweg niet wilt lukken of dat je gewoon comfortabel bent op deze manier.
Laat mensen lekker hun eigen leven leiden. Ik let wel op mezelf hoor.. Bah! Meer mensen hier last van?
)
Waar mensen zich al wel niet mee bemoeien..
Maar dat wil ik alleen voor mezelf doen en niet voor anderen
wildvreemde man nog wel