Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amaris schreef:Eerst de vraag: hoe kom je erbij dat het doorslikken slecht is? Dat is niet zo.
Verder: ik heb ervaring met de softcup en ik vond het -vooral bij verwijderen- maar een bloederige toestand. Niets voor mij.

Sachet schreef:Amaris schreef:Eerst de vraag: hoe kom je erbij dat het doorslikken slecht is? Dat is niet zo.
Verder: ik heb ervaring met de softcup en ik vond het -vooral bij verwijderen- maar een bloederige toestand. Niets voor mij.
Die informatie heb ik van mijn huisarts, daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat het niet slecht zou zijn voor je lichaam want het is de natuur.

Polly schreef:heb je de tampon wel goed ingebracht of gebruik je misschien een te grote maat?
Een tampon hoor je, mits goed ingebracht, niet te voelen en je moet de kleinst mogelijke maat nemen die voor jou geschikt is, dan maar iets vaker verschonen.

Sachet schreef:Polly schreef:heb je de tampon wel goed ingebracht of gebruik je misschien een te grote maat?
Een tampon hoor je, mits goed ingebracht, niet te voelen en je moet de kleinst mogelijke maat nemen die voor jou geschikt is, dan maar iets vaker verschonen.
Ik heb werkelijk alle tampons gebruikt zowel alle maten als alle merken tot tampax aan toe, maar hoe diep hij ook zit ik voel hem zitten.

Molfre schreef:Dan zou je hem dus om de twee dagen moeten vervangen lijkt me in jouw geval.
Maar ik blijf erbij dat je de tampons niet goed inbrengt als je ze blijft voelen.
Komt vaak omdat het iets droger is oid.