Buikpijn ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Buikpijn ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:31

Langzaam wordt ik gek , pff het begon met maagzuur. S'nachts wakker met steken in miijn buik-rug en borst , snel wat er tegen nemen en meestal is dat de tandenborstel in de strot om te kotsen en me enigzins goed te voelen. 1 nacht had ik steken in mijn buik en rug , heel heftig en na 2 paracetamol en compleet stil te liggen zakte dat weg en sliep ik weer, daar had ik nog een topic over... Naar de dokter geweest en Pantoprazol voor het maagzuur gehad , nu is het morgen een week terug en ik voel me zo ongelovelijk k u t weer. Pijn in de buik en rug en geregeld mijn borst , krijg geen eten door mijn strot en ben misselijk. Kon al amper eten en nu leef ik op een paar happen brood met hagelslag en een schep boerenkool stamppot en een danoontje na, gister had ik weer eens een 'aanval' pijn in buik- borst en borst. Misselijk en tandenborstel in mijn strot , was er effe klaar mee. Nu voel ik me weer brak na het avond eten en het smaakt me totaal niet , raar smaakje in mijn mond. Maandag keer ik terug naar de huisarts en wacht weer af , tot die tijd kleine beetje eten en i hope i will survive. Het kwam zo uit het niets en kan mijn vinger er niet op leggen , heb in de 2 weken dat het duurt 4 pijnaanvallen gehad die elk totaal anders was. Heb een weekend me goed gevoeld en verder zoals nu , hopelijk doen ze er maandag wat meer mee -O- . Verstopt kan maar heb gister nog een boodschap doorgespoeld :')

marlies85

Re: Buikpijn ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:53

Ik ben geen dokter, maar bij dit verhaal denk ik aan problemen van de galblaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:33

Dacht mijn zus ook , pff mijn rug doet weer pijn en mijn buik

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:29

Je zegt dat het echt aanvallen van pijn zijn, dat past wel bij een galsteen aanval. Als je weer zo'n pijnaanval krijgt zou je (eventueel bij de hap) kunnen vragen om goede pijnstilling. Mijn moeder had veel baat bij diclofenac zetpillen.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 10:48

het kan ook PDS zijn

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 13:01

Ik ga mee met de reactie's hierboven, ik denk dat het een probleem is met je galblaas. Ik kan alleen nergens in het verhaal vinden waarom je niet naar de dokter wil? Ik had er al lang gezeten, in de weekenden kun je naar de huisartsenpost. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:29

Ik ben vorige week geweest , ik zit nu sinds dinsdag met deze buik en rugpijn. Geen honger of het valt me niet lekker , en nu is mijn urine ook verkleurd dan is het wel mijn galblaas , ik zal maandag langs de huisarts.. , ben ook moe omdat ik niks eten kan en toch doorwerk op mijn manier...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:44

Heb je koorts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:33

Niet echt...

De rugpijn is gezakt , zat heel hoog en nu vrij laag (zeer dat het doet ><) . Verder kan ik niet uitleggen hoe ik me nu voel , wat hangerig met vlagen buikpijn en in deze houding voel ik me rug er nog door trekken. als ik diep inadem doet het zeer ongeveer bij me buik , wel vrij hoog. En eten krijg ik er echt niet in , ik moet van mijzelf maar dat is echt lastig.. Verder smaakt mijn aardbeien thee goed maar na een paar minuten komt er een vies na smaakje -O-

Can wait till monday -O-

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:36

Een collega van mij had ook veel pijnklachten aan buik. aavallen van echte buikpijn. van al het eten en drinken kreeg ze zo'n buikpijn. Ze hebben haar ontlasting onderzocht en ze heeft parasieten in de darmen.
Ze heeft er nu medicijnen voor en een speciaal dieet. Ze mag nu veel voedingsstoffen niet omdat de parasieten zich daarmee voeden en niet doodgaan en daardoor in de darmen blijven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 12:51

Dat kan ik ook wel bespreekbaar maken , net tosti gehad ben er beroerd van en het was maar een helftje...

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:50

succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:34

Dankje , er heerst griep en ik vrees dat ik daar ook nog wat van kan krijgen. Woon begeleid en het grote deel van de begeleiders zijn grieperig , als ze me maar niet aansteken ><. Ben vreselijk misselijk van etensgeuren en eten , mijn voorhoofd voelt niet perse warmer. Mijn buik rug en borst zijn op pijngebied aanwezig maar de misselijkheid overheerst wat vandaag...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:20

Veel succes morgen bij de huisarts!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:20

Ik moet een poepmonster versturen ( :') heb echt een pokerface moeten ophouden , mijn ontlasting via de post versturen..) en hij wil wat bloed laten afnemen , dat kan 3x per week dus woensdag vroeg eruit en wat laten prikken :z . Ben benieuwd of er wat uit komt...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:37

En de postbezorger maar denken : 'wat stinkt het hier toch' ?! :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:24

Pff, je verhaal klinkt heel herkenbaar. Paar weken terug kreeg ik last van maagzuur, heb ook maagbeschermers gekregen en sinds afgelopen week benik zo vaak misselijk, pijnaanvakken. Ik lees dus even met je mee. A.s. Woensdag ga ik ook naar de ha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:23

Ik heb vandaag mijn bloed laten prikken , kan nog steeds die ontlasting er niet uit krijgen... Geduld is een schone zaak maar wil het weg hebben :+ , hoe is het met jou nu Secrible?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:29

Hier is het heel wisselend. Neem heel trouw mijn maagbeschermers en eet niets dat de boel van slag kan brengen en daarmee gaat het nu. Ben na maandag iig niet meer misselijk geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:32

Ik slik niet meer want kreeg er giga jeuk van , gaat tot nu toe goed *klopt af* . Had er sowieso nog maar 2 over , dan had ik anders vandaag mijn laatste :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 08:52

Zo paar dagen verder , laatste monster is gister gepost. Mijn buik valt mee maar mijn darmen verwerken flink , eten kan ik al meer en zonder pijn :). Ben zo benieuwd naar de uitslagen , hopelijk blijft het weg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:34

Zo al een dikke 10 dagen verder , leverwaarden waren te hoog en ze willen een echo maken... Ben benieuwd wat daar uit komt ...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:40

Wanneer moet je voor een echo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:55

Morgen verwijsbrief halen en dan hopelijk asap , heb wel een goede week! *klopt af* Vorige week een weekend lang plat gelegen met koorts...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:18

Zal voor je duimen dat je snel terecht kan!