heb maar even dit topic geopend want ik ben alleen thuis en er is op dit moment ff niemand om mee te kletsen dus dan zo maar ff:P
Ik heb al sinds zaterdag avond steeds enorme steken in mijn buik(maag) het zit echt bovenin.
Eerst dacht ik zaterdag avond ik ga maar op bed want dan is het morgen vast wel weer over. ( heb laatste tijd sowieso erg last van mn buik)
Nou heb de hele nacht niet geslapen van de pijn en nu is het nog steeds niet over.
De pijn neemt savonds/ snachts toe maar overdag voel ik het ook nog wel redelijk.
Ik kan wel janken... zulke steken heb ik af en toe.
Ik baal ontzettend want iedereen is nu lekker aan t feesten en aan de drank en ik zit hier maar een beetje thuis omdat ik niet van huis durft...
Wat moet ik nu? dokters dienst bellen? ( ik durf dat echt niet ben een schijtluis wat dat betreft)
Maar straks moet ik naar de spoedeisende hulp.....
in mn eentje...En wat gebeurd er precies als je daar bent?( verpleegkundige in de zaal??)
Ik zal het hele verhaal even compleet maken.
Ongeveer ander half jaar geleden heb ik voedsel vergiftiging gehad (kip)
Dat was in april, toen ben ik vorig jaar september ook weer ziek geworden van de Griek... ( ik had spareribs en waarsch. waren die niet goed doorbakken) dus weer voedsel met een bacterie naar binnen gewerkt.
Ongeveer twee maand geleden heb ik weer een soort van bedorven voedsel gegeten( wat ik weer nie wist) Ja ik ben echt een pechvogel!
Ik wil steeds niet iedereen lastig vallen met mijn verhalen omdat ze op den duur ook zoiets hebben van: nou zij heeft ook altijd overal last van...
Misschien hebben jullie tips??

) En dan wist de arts het ook niet meer en dan kon ik naar huis.
.
, maar het helpt wel.
dan ga ik gewoon naar de eerste hulp, fiets de huisartsenpost!