Na lang 'afwachten' toch maar een topic geopend.. Ik heb namelijk nu al zo'n twee weken last van buikkrampen.. Het is echt onderin mijn buik, het gedeelte boven mn venusheuvel zeg maar dus niet direct onder de navel, en het lijkt op kramp alsof je een flinke scheet moet laten maar dan net iets erger.
Ik heb last op verschillende momenten, zoals nu terwijl ik rustig voor de pc zit en er ineens weer last van krijg en er dus aan denk. Maar ook als ik bijvoorbeeld net iets qua inspanning heb gedaan, of als ik op school de trap op loop. Meestal duurt het maar een minuut maar het doet wel flink zeer
Het is soms gewoon echt zo'n pijn dat ik moet blijven staan tot het afzakt en dan kan ik weer verder gaan met wat ik doe alsof er niets aan de hand is.
Aan het begin dacht ik aan beginnende blaasontsteking maar ik had geen pijn bij het plassen en mijn ontlasting is normaal. Ik drink normaal en eet ook redelijk normaal, soms zelfs meer dan normaal. Op dit moment slik ik mijn pil door, maar ik had vandaag al ongesteld moeten worden dus het lijkt me dat het daar niets mee te maken heeft aangezien ik het al 2 weken heb.
Ik weet ook eigenlijk niet zo goed of ik komende week naar de huisarts moet gaan omdat ik eigenlijk best vage klachten heb lijkt het zo... Bedankt voor degene die het heeft gelezen en ik hoop dat jullie me advies kunnen geven of zelfs ervaringen.