Binnenkort heb ik mijn examen spreken. Ik ben niet zo'n spreker en zit me nu al helemaal zenuwachtig te maken... Ooit heb ik weleens tabletjes van dokter Vogel gebruikt. Het hielp alleen helemaal niet.
Wie o wie heeft een idee wat ik nog kan proberen?
Memories
Geplaatst: 31-12-12 17:14
Bach rescue al eens geprobeerd? Voor mij doet het niets maar veel mensen hebben er goede ervaringen mee. Of valeriaan? (is in tabletjes wel van verschillende merken te krijgen dacht ik, helpt voor mij wel, weet niet of dat in À vogel zit)
Als gewone valeriaan niet werk kun je ook naar je HA gaan. Want in de valeriaan die je in de winkel kunt kopen zit maar een heel klein beetje van de werkende stof. Die je dan van de HA krijgt zit meer. Dit heb ik ook gedaan met me rijexamen! Wel een tip: neem het de dag of week van te voren ook eens. Dan kun je zien hoe heftig je er op reageerd.
de HA is geen optie meer, want het is maandag al... vandaag heb ik bach rescue en magnesium gehaald. bach resue helpt wel een beetje, heb ik het idee. de volgende keer zal ik inderdaad eens langs de HA gaan, goede tip!
amyz
Geplaatst: 03-01-13 23:58
Wij hebben hier een hele voorraad plantvival liggen, werken perfect Halen de scherpe kantjes er net even af.. Is gewoon te krijgen bij de kruitvat enz.
Ik heb het ook eens geprobeerd, pillen ervoor gehaald bij de kruidvat. Het leek net of mijn hoofd té leeg was, ik was ook mooi gezakt ook (scooter examen), tweede keer (zelfde examen) geslaagd met 2 fout. Spanning is gezond.
listiglistje
Geplaatst: 04-01-13 15:02
Gewoon 1 of 2 borreltjes erin (flugels zij makkelijk mee te nemen )
amber15
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-13 12:12
haha, 't is niet de bedoeling dat ik daar ga staan lallen bach rescue hielp de afgelopen dagen erg goed. ben nu wel behoorlijk zenuwachtig, maar ik neem er zo nog passiflora overheen en dan maar hopen dat het gaat lukken...