Ik zal eerst even mijn situatie schetsen:
Ik sport 4-5x per week in de sportschool, werk behoorlijk wat, ben eigenlijk vrijwel nooit ziek.
Ik drink meer dan genoeg, ook eet ik genoeg fruit en groenten.
Maar nu..
Ik heb een operatie gehad aan mijn voeten, ze zitten in het gips en ik zit 6 weken aan het bed.
Nu merk ik gewoon dat mijn weerstand achteruit gaat.
Ik kom 1 of 2x per week buiten.
Lopen binnenshuis gaat nog enigzins, maar ik kan geen 100 meter lopen.
Momenteel ben ik op de helft, 3 weken lig ik nu in bed, ik kom er alleen uit om naar het toilet te gaan of naar boven om te slapen.
Ik ben altijd fit geweest, genoeg gesport ed.
Inmiddels ben ik 6 kilo!!! afgevallen, wat absoluut niet mijn bedoeling is. Dit is in 3 weken tijd.
Mijn eetpatroon is een beetje veranderd, aangezien ik sportte at ik op een dag meer. Nu ik in bed lig eet ik wat minder.
En geloof mij, ik eet niet alleen maar gezond.
Ik voel mijn energie gewoon wegebben en ik word gek van mezelf.
Álles doet zeer, mijn rug, mijn armen, mijn benen. Als iemand mij aanraakt, al is het maar zachtjes doet het zeer.
Ik voel me gewoon een slappe dweil, futloos.
Nog 3 weken te gaan en ik mijn weerstand zakt met de dag.
Nu ben ik dus op zoek naar voeding die mijn weerstand verhogen.
Helaas mag ik niet zomaar alle medicijnen pakken vanwege mijn hart afwijking, vandaar dat ik echt op voeding zoek.
Ik eet 2-3 stuks fruit per dag (appel, kiwi goud en groen, peer, mandarijn, lychees)
Wat kan ik nog meer doen hieraan?
Voel me zo beroerd, mede ook omdat ik geen kant op kan.
Ik hoop dat iemand mij tips kan geven

Groetjes Nancy

Dus alles aan cardio is afgeschreven.(roeien, crosstraining, step, fietsen, lopen)
Helaas dat mijn ouders daar minder over denken.. En zij zijn in dit geval mijn lift