Ik begin even bij het begin om alles te typen, ik werd wakker maandag morgen en had honger. Normaal eet ik 2 boterhammen en dat at ik nu dus ook, Nadat ik me brood ophad had ik nog steets honger. Smiddags in plaats van 1 er 2 opgegezet, maar een half uur na me etenwou ik weer weten. Nou we hebben toen een rolade gehad, en gingen naar het van heeklpein, waar ikcweer met honger stond. Ik werd de hele tijd zwart voor de ogen en duizelig. Heb hier nog 2 keer eten gehaald maar weer na een half uur na het eten honger. We zijn weer naar huis gegaan en daarna ng wat gegeten maar nee hoor, jolijn ha honger. Dinsdag werd ik wakker, weer met honger en gelijk weer hele erge hoofdpijn en een hele tijd zwart voor de ogen, Ook was mijn buik bij me navel heel erg hard. We hadden kerstontbijt, heb echt heel veel gehad, zal ik normaal nooit opkrijgen. Maar ik kreeg alles op, een uur naar het ontbijt had ik zo weer honger. Nog steets een harde buik!! Smiddags niks gehad, omdat ik beng was dat me maag teveel binnn kreeg maar omdt ik toch honger had? Savonds gingen we kalkoen eten, ik hb echt heel veel van de kalkoen gehad, veel aardappelen gehad en een porsie sla, Maar je raat het al, jolijn had na een tijdje weer honger n nog steets een harde buik. Savonds nog wat gegeten maar was nog steets niet vol. Woensdags het zelfde verhaal, Domderdags weer hetzelfde eet verhaal, nog steets een harde buik. Ook nog heel erg misselijk en hoofdpijn. Nu is het vrijdag, ben net wakker, ik lig in bed, verga van de buikpijn en buik is nog harder als de hele week. Ik heb ook nog hele erge hoofdpijn erbij!! I
ik ga als het zo doorgaat wel na de dokter, Maar weet iemand wat dit kan zijn? Ik wil gewoon alvast iets weten voor ik na de dokter ga.
Ik val bijna niks af, maar kom ook helemaal niks bij
itsmi
Geplaatst: 28-12-12 06:39
Texelse bedoeld ontlasting. Je eet veel, maar heb je ook genoeg ontlasting? Anders is obstipatie jouw probleem. Daar kan je erg buikpijn van hebben en ook duizelig/zwart voor je ogen van zien..
Als dat niet het geval is (ook als dat wel het geval is), zou ik snel een bezoekje aan de dokter doen!
Vervelend! Ik moet ook echt elke 2-3uur iets eten anders krijg k last van mn darmen. Is je stoelgang regelmatig? (altijd normale ontlasting, of wisselt het van dun naar dik etc?) Zelf heb ik namelijk een prikkelbare darm. Maar ik zou vandaag nog langs de dokter gaan als het kan! Je weet maar nooit wat t kan zijn...
Je drinkt sowieso veel te weinig, maar deze klachten zijn behoorlijk plotseling begrijp ik dus daar zoek ik de oorzaak niet in. Waarom ga je maandag pas naar de dokter als je zo'n last hebt?
Ik drink ook amper, maar ik denk niet dat je klachten daarmee te maken hebben. Ik zou het er wel bij zeggen bij de dokter. Aangezien je 2liter? Op een dag hoort te drinken... (ben zelf blij als ik 1L haal haha)
Nee hoor, je hoort 2 liter vocht binnen te krijgen maar een aanzienlijk deel daarvan zit al in je eten. Ik zie dat je 14 bent - in de pubertijd gaan veel mensen ineens meer eten, dus dat kan meespelen. Die harde buik is dan misschien omdat je niet gewend bent dat-ie zo vol zit met eten. Maar even naar de huisarts kan geen kwaad als iets zo plotseling verandert.
Maar dan hoor je toch niet opeens weer zoveel honger te krijgen?? En te vergaan van hoofdpijn en buikpijn (is zins gister ochten 24/7)
vuurneon
Geplaatst: 28-12-12 22:36
Als je te weinig drinkt, kun je daar flinke hoofdpijn van krijgen (en kan best zijn dat je nu meer vocht verliest waardoor je nu opeens meer last hebt). Vul een 1,5 liter fles met water en zet die in de koelkast; zorg dat je aan het einde van de dag die leeg hebt gedronken. Dan heb je genoeg.
Je lichaam verliest overdag ook genoeg vocht, met maar 4 glazen vul je dat niet aan.