Ik ben een enorme kluns

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Ik ben een enorme kluns

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 23:17

Minimaal een keer per jaar heb ik een hersenschudding en ik word er helemaal niet goed van. Ik ben zo klunzig.. Ik stop mijn hoofd tussen de deur terwijl ik hem dicht doe, krijg een schep tegen mijn hoofd, mensen denken me leuk op te tillen en verliezen dan hun evenwicht waardoor ik head first op de stenen beland, ik spring omhoog met met mijn hoofd tegen een deurknop etc. etc. Vanavond ook weer. Ik dacht even de kat drinken te geven en stoot zo mijn hoofd tegen de punt van een schap die daar hing terwijl ik omhoog kwam. En ook niet zachtjes aan de bult te merken. Het bakje water heb ik over mezelf heen gegooid en en direct weer ontzettend misselijk en duizelig. Ik baal zo ontzettend.. Waarom?! Waarom alweer? Wat heb ik gedaan om me keer op keer beroerd te moeten voelen vanwege zoiets. *zucht* ik ben mezelf soms even zo zat. Ik heb weer ontzettend veel pijn aan mijn oog. Alsof hij naar buiten word gedrukt en nu nadat ik voor de zoveelste keer mn kop heb gestoten doet het wederom zo veel pijn.. Ik mag allang blij zijn dat ik niet bloed denk ik.

Zijn hier meer "sukkels" die het keer op keer voor mekaar krijgen?

Geryon

Re: Ik ben een enorme kluns

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 23:27

Zo vaak een hersenschudding is niet goed hoor, moet je echt mee opletten! Erg slecht voor je hersenen.

Ik ben ook een sukkel! Eens wilde ik keihard naar binnen rennen. De deur stond half open. Ik trok die deur keihard open, zo met de rand tegen mijn hoofd aan, terwijl ik nog rende ook. Ik voelde aan mijn hoofd en begon te schreeuwen, mijn schedel was totaal ingedeukt. En janken omdat ik misvormd zou zijn voor de rest van mijn leven _O- Maar gelukkig ging de deuk dezelfde avond al bijna weg.
En niemand gelooft me dat ik een deuk had in mijn bot, die weer bijtrok :') Gelukkig heb ik een foto.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 23:32

Ik weet dat het erg slecht is. Maar wat moet ik dan? Ik doe zo voorzichtig als ik kan, dan maar de hele dag met een helm op lopen? Voel me wel behoorlijk akelig nu. Heb continue het gevoel dat er bloed langs mijn hoofd stroomt, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.

Geryon: Laat eens die foto zien? :P Je maakt me nieuwsgierig!

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 23:41

Ik ben ook een ontzettende kluns..

Deurposten, stoelen, tafels, uitstekende dingen; ze hebben het allemaal op me gemund :')

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 23:42

Oh ik ben ook zo lomp hoor, daar sta ik om bekend... Gelukkig nog geen hersenschudding gehad! Maar dingen zoals tegen palen lopen, tegen ramen lopen, vallen/uitglijden, van trappen vallen en alles wat in mijn handen terecht komt stuk laten vallen is voor mij heel normaal en zorgt ook vaak voor lachwekkende situaties maar soms ook hele pijnlijke. Nu kan ik me voorstellen dat zo vaak een hersenschudding totaal niet grappig is...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 23:48

Cubone schreef:
Ik weet dat het erg slecht is. Maar wat moet ik dan? Ik doe zo voorzichtig als ik kan, dan maar de hele dag met een helm op lopen? Voel me wel behoorlijk akelig nu. Heb continue het gevoel dat er bloed langs mijn hoofd stroomt, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.

Geryon: Laat eens die foto zien? :P Je maakt me nieuwsgierig!

Wat een naar gevoel dat zeg.. Met een helm op lopen is wel erg veilig :') Geen idee wat je eraan kan doen.. Ik wil je ook niet bang maken hoor! Maar mijn neefje heeft nu een stuk of 5 hersenschuddingen gehad en hij moet van het ziekenhuis nu écht oppassen aangezien het niet goed is, vandaar.

Haha foto ga ik even uploaden!

edit:
http://i719.photobucket.com/albums/ww19 ... f4ab09.jpg (helaas te groot :'))
Niet echt heel duidelijk ofzo, maar goed het valt te zien :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 00:13

Ik kreeg vorige week nog een knal tegen mijn hoofd toen ik onder mijn bijrijdpaard door liep en zo tegen de voerbak aanknalde :') Ik ben ook echt een klluns

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 00:36

Hmmm, ik ben ook gezegend met onhandige genen. Gelukkig heeft mijn halve familie er last van, dus zijn er altijd lotgenoten in de buurt.
Ik krijg het ook altijd voor elkaar om in publieke ruimtes extra te klunzen. Als ik alleen ben, gaat alles vaak juist goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 09:49

Bij mijn ouders knal ik met koken altijd tegen de afzuigkap , weer een punt tgen mijn hoofd :=. Nee ik ben ook een kluns , loop je uit te mesten , zet je je vork weg en dan pak je de kruiwagen , vork valt en juist als ik naar de handvaten loop van de kruiwagen sta ik net op die vork :') . Of bukken en dan onder de tafel iets zoeken , en net te vroeg naar boven gaan :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 09:54

haha komt me bekend voor, op mijn oude werk was een inloopvriezer, en als ik mijn handen vol had met bijvoorbeeld een doos en ik liep de vriezer weer uit dan deed ik altijd al lopend met mijn been naar achteren de deur weer dicht. Paar keer gebeurd dat ik niet doorliep en dus met mijn been de deur dichtknalde tegen mijn hoofd aan :+

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 10:23

Ik ken dat ergens van. Gelukkig stoot ik bijna nooit mijn hoofd, maar ben inmiddels een expert in gekneusde polsen, verzwikte enkels etc etc. En meestal ga ik op m'n bek door iets onbenulligs :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 10:57

Ik was een kluns, totdat ik bij alles wat ik doe eens ging nadenken, werkt echt :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 14:40

Au, die deuk! :=

Ik ben ook zo'n kluns, mijn benen zijn bont en blauw, altijd!
Vaak weet ik niet eens wat ik heb gedaan, alleen dat het pijn doet. _O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 08:56

... Die deuk ziet er echt heel vreemd uit!

Ik kom er net achter dat het gevoel dat er bloed langs mijn hoofd stroomde nog niet eens zo gek was XD Ik kan nu voorzichtig weer mijn haar aanraken en er zitten allemaal korsten in + ik heb een dikke snee op mn hoofd :P Het ging wel erg hard dan.,

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:53

Haha hier nog een kluns. Ik hem mezelf eens een gat in mijn hoofd geslagen met een halstertouw!

Ik was met het touw aan het zwaaien, als een wiek boven mijn hoofd en kreeg zo de ijzeren clip tegen mijn hoofd, bloeden joh := Dat was best wel dom!

Het was vroeger veel erger, ben zo vaak gehecht, de laatste paar jaar gaat het wel goed voor mijn doen. *klop klop*

Kijk je wel een beetje uit, zo vaak een hersenschudding is niet fijn en wel je rust pakken he?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:55

Hihi ik herken het, maar dan met blauwe plekken. Ik loop altijd wel ergens blauwe plekken op, en achteraf heb ik geen idee meer waar.
Zo heb ik nu echt een kanjer van een blauw plek op mijn bovendijbeen. Ik zal me wel weer ergens tegen gestoten hebben. Maar geen idee meer waar hoor :o? .

lonniejjJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:57

Kluns meldt zich!

Ik ben heel goed in deuren opendoen en er zelf sneller door heen willen dan dat ie open is, met als gevolg dat ik er met mijn kop tegenaan knal. Tegen ieder mogelijk object stoot ik mijn tenen wel 1000 keer.

Vallen ben ik ook heel goed in :j Tegen dingen aanlopen is normaal voor mij, deurposten lijken ook altijd breder te zijn dan in werkelijkheid.

En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan _O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 17:18

Hihi, jee! Meer kneuzen :D
Wat betreft blauwe plekken, verstuikte enkels, gekneusde ellebogen etc. kan ik ook nog wel even door gaan ja :P Gelukkig ben ik niet de enige. Ik ben nu wel een beetje weg. Ik probeerde net even wat te doen met als gevolg dat ik ziek werd van de pijn, maar had alleen nog vrij sterke pijnstillers liggen die ik gebruikte voor mijn rug (haha, ik was heeel vaak op een avond van de trap gevallen en heb daardoor 3 maanden bij de fysio gelopen :') ). Dus nu ben ik een beetje wazig. Maar geen pijn! Ik ben trouwens naast een kluns ook een pechvogel. Ook altijd fijn, voel me soms net Donald Duck. Gelukkig kan ik er wel vaak om lachen :P

Die actie met dat halstertouw is wel heel erg trouwens :')

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:40

En nog een kluns meld zich :D Ik heb er ook een handje van overal tegenaan te lopen.
Het aardigste was nog wel een deken die op de grond in de stal lag. Waar ik dus spontaan overheen struikel val en een rib brak :+
De blauwe plekken van Kwanyin komen me ook bekend voor. Gebeurt me ook zo vaak. Vind een blauwe plek maar geen idee hoe ik eraan ben gekomen :') Schuddingen ook al 2x gehad, en is niet leuk. Doe daar wel voorzichtig mee Cubone, dat is iets om geen grapjes mee uit te halen. Neem je rust daarbij hoor. Ik ben de eerste keer ook te snel weer aan het werk gegaan, en heb er jaren last van gehad.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:01

Een pechvogel ben ik ook. Zo was er laatst een prijzenrad in de supermarkt hier. Als je iets kocht, kreeg je een bonnetje en dan mocht je daaraan draaien. Het nummer dat je draaide, die prijs kreeg je. En ik heb dus nooit geluk. Liet me vroeger altijd overhalen als ik een vriendin eens een krantenwinkel binnen ging om een kraslotje te krassen, want ze verzekerde mij dat ze bijna altijd won. Zij dus altijd, ik nooit. Maar dit keer kon het niet misgaan, àltijd prijs! Dus ik deed mee.
Een hele rij voor mij en ik zie die mensen allerlei leuke dingen winnen: een fles wijn, een doos koeken, een zak chips...ik al helemaal in mijn hoofd aan het repeteren hoe ik straks tegen mijn vriend zou zeggen "kijk schat, ik heb een fles wijn gewonnen!"...al was het maar een blik soep als de mevrouw voor me, dan had ik nog steeds iets om mee naar huis te nemen.
...kom ik aan de beurt...en wat win ik...
Een bon van 100 punten van die winkel -O- Als je zo superveel punten hebt krijg je vijf euro ofzo cadeau die je mag spenderen daar. Maar ik moest dan wel ten laatste een week later voor 15 euro aankopen gedaan hebben. En ik kwam anders nooit in die winkel |o . Dan denk ik, zoiets kan alleen mij overkomen -O-

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:05

Welkom bij de club :D

Kluns eerste klas!
Tafelpunten, stoelen en alles wat puntig heeft het op me gemunt.
Zelfs een bezem :+

Ik doe eerst dingen, daarna denk ik er pas over na. Of ik denk er niet over na :')
Maar met drank op ben ik nog onhandiger :')
Maar dan geef ik altijd drank de schuld _O-

Moeders kijkt ook niet meer raar op als ik thuis onderuit ga of tegen een deur aan loop :=

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:09

Herkenbaar topic vond ik dit: [LZP] Suffe, pijnlijke ongelukjes :P Kon me nog iets herinneren over chocomel door de auto in een ander topic, en heb daar dus ook op gezocht. :+ Lang leve zoekmachines.

Ik ben ook echt een oen, kneus, kluns, knots, noem de rits maar op :')

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:15

laat je ogen eens testen!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 18:23

Amalarab schreef:
laat je ogen eens testen!

Mijn ogen zijn prima :j Die heb ik afgelopen jaar nog laten testen vanwege veel hoofdpijn. Maar er klopt volgens mij wel meer niet in mijn bolletje. Hoewel de hersenscans van een paar jaar terug niks abnormaals lieten zien. Ik denk gewoon dat ik iets te veel knallen heb gekregen. Neergeslagen worden met een schep heeft er ook niet echt bij geholpen, net als een paard wat op je hoofd gaat staan (gelukkig wel met cap op!) Maar ik ga nu lekker slapen, dat is nooit verkeerd :) Kan ik mijn nieuwe slaapzak mooi uitproberen :Y)
Laatst bijgewerkt door Cubone op 29-12-12 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:24

Cubone schreef:
... Die deuk ziet er echt heel vreemd uit!

Ik kom er net achter dat het gevoel dat er bloed langs mijn hoofd stroomde nog niet eens zo gek was XD Ik kan nu voorzichtig weer mijn haar aanraken en er zitten allemaal korsten in + ik heb een dikke snee op mn hoofd :P Het ging wel erg hard dan.,

Haha ja het was ook niet alleen een deuk, leek net alsof dat bot naar links en rechts is gegaan, want daar had ik ineens bobbels :+

Eng joh dat het dus toch bloedde! Schrok je je niet dood? :')