Mandarijen parfum, waar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Mandarijen parfum, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 10:52

Jaren geleden heb ik van de Yves Rocher mandarijnen parfum gekocht (http://www.yves-rocher.nl/control/produ ... t_id=05953) die zo enorm lekker rook, waardoor ik er ook erg zuinig mee was. Nu deze vorig jaar toch op is gegaan, wou ik eigenlijk voor kerst kijken voor een nieuwe flesje, en toen was ie niet meer beschikbaar. -O-

Mijn zoektocht via Google levert an sich wel namen op, maar voor mij onbekende merken/geuren wil ik niet via internet kopen, straks ruikt het niet lekker namelijk. Dus die heb ik opgeschreven en dan wil ik binnenkort onder andere bij Douglas kijken of ze daar staan. Over Douglas gesproken, daar hebben ze wel deze http://www.douglas.nl/douglas/Geuren-Da ... 20Guerlain waar ik nieuwsgierig naar ben.

Maar ik vroeg mij dus af of er wellicht Bokkers zijn die dit ook lekker vinden en wellicht nog tips hebben qua merken/winkels?

Anoniem

Re: Mandarijen parfum, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 11:22

http://www.fragrantica.com/notes/Mandar ... ge-82.html

Als je iets naar onderen scrollt zie je een hele lijst van parfums met mandarijn erin. Wellicht kan je dat lijstje meenemen naar een parfumerie! Verwacht wel heel andere prijzen dan wat je voor je oude parfum hebt betaald ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 11:24

Bedank Liek, die webpagina kende ik al en de merken zijn genoteerd ja (de verwachte prijsverschillen ben ik al op ingesteld). Ik ben nu alleen nieuwsgierig of er bijvoorbeeld iemand is die zegt van, "A heb ik ook en is een echte aanrader en die kun je bij B halen" bijvoorbeeld.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 11:26

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 11:32

Bedankt! Maar die verzend alleen naar Duitsland, daar heb ik al naar gevraagd. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 11:33

magda_90 schreef:
Bedank Liek, die webpagina kende ik al en de merken zijn genoteerd ja (de verwachte prijsverschillen ben ik al op ingesteld). Ik ben nu alleen nieuwsgierig of er bijvoorbeeld iemand is die zegt van, "A heb ik ook en is een echte aanrader en die kun je bij B halen" bijvoorbeeld.

Nou, als je op het parfum zelf klikt dan krijg je links een kolom van parfums die ook lekker gevonden worden. Ik keek bij mijn nieuwe parfum (baiser vole) en vond links in de kolom allerlei parfums (prada candy, elie saab etc) die ik zelf al bezit en heerlijk vind. Dus die suggesties kloppen wel erg goed. Daarom denk ik dat je in die linkerkolom best wel eens parfums kan vinden die je lekker vindt! Ken de geur zelf verder niet dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 11:46

Bedankt voor de tip. :j

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 17:43

Kijk eens tussen de rituals parfum's. Daar zit ook wel wat tussen maar weet natuurlijk niet of het de geur is die je precies zoekt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 17:44

magda_90 schreef:
Bedankt! Maar die verzend alleen naar Duitsland, daar heb ik al naar gevraagd. -O-

En een bokker uit Duitsland vragen om haar adres te lenen zie je niet zitten?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 17:45

magda_90 schreef:
Jaren geleden heb ik van de Yves Rocher mandarijnen parfum gekocht (http://www.yves-rocher.nl/control/produ ... t_id=05953) die zo enorm lekker rook, waardoor ik er ook erg zuinig mee was. Nu deze vorig jaar toch op is gegaan, wou ik eigenlijk voor kerst kijken voor een nieuwe flesje, en toen was ie niet meer beschikbaar. -O-

Mijn zoektocht via Google levert an sich wel namen op, maar voor mij onbekende merken/geuren wil ik niet via internet kopen, straks ruikt het niet lekker namelijk. Dus die heb ik opgeschreven en dan wil ik binnenkort onder andere bij Douglas kijken of ze daar staan. Over Douglas gesproken, daar hebben ze wel deze http://www.douglas.nl/douglas/Geuren-Da ... 20Guerlain waar ik nieuwsgierig naar ben.

Maar ik vroeg mij dus af of er wellicht Bokkers zijn die dit ook lekker vinden en wellicht nog tips hebben qua merken/winkels?

Weet precies welke je bedoelt, zoek hem ook al jaren, hem ooit nog ergens in het buitenland gezien, maar ook al weer eeuwen terug.
Baal er nog van dat ie er niet meer is.
Heb nog noot dezelfde kunnen vinden, zo lekker fris.

Overigens is hij voor de limited edition die jij laat zien, ook al een keer uitgebracht, flesje met oranje dop hete toen
Mandarinetto of zoiets, was hetzelfde luchtje (althans, dat vond mijn neus).

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:39

Inderdaad hebben ze bij rituals wel een geurtje met mandarijn en mint, maar of dat is wat je zoekt.
Ik vond m wel erg lekker.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 00:09

Ik zie net dit topic, ik heb van Fragonard een aantal testertjes gehad met mandarijngeur. Wil wel eens kijken of ik de naam van het luchtje nog kan vinden.
Het is Frans maar ze leveren ook naar Nederland via internet, hebben er wel eens een luchtje besteld en dat ging goed.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-12 00:18

Bedankt allemaal voor de tips! Door tijdgebrek ben ik nog niet aan bezoek van de winkels gekomen. Wordt vervolgd dus.

Ik ben benieuwd Kallandso. :)