maar vanochtend was ik onder de douche en ik voel me toch opeens iets vreselijks in mijn linker oor, het leek net of er iets ontplofte. Meteen uit de douche gegaan want het bleef pijn doen. Daarna gaan paardrijden, had ik terwijl ik op het paard zat geen last, maar eenmaal eraf begon het weer. Nu hoor ik echt alles heel erg hard en dubbel, en het doet gewoon echt pijn. (En nee ik ben niet als ik ergens last van heb dat ik het uitgil, maar nu zou ik dat best wel willen)
Maar de rede dat ik vraag dat ik vraag of jullie denken dat ik naar het ziekenhuis voor de zekerheid zal gaan, is omdat ik al heel lang (sinds mijn geboorte, ben nu 14) oorklachten heb, en aan mijn linkeroor geen trommelvlies, (loop nu bij lumc) Waar ze achter zijn gekomen dat ik waarschijnlijk een lek in mijn buis van eustagius (weet niet hoe je dat schrijft) heb en ik heel erg moet oppassen met mijn oor. Maar nu twijfel ik heel erg of ik niet naar de huisarts of het ziekenhuis moet gaan. Wat denken jullie?
Ik zou naar de dokter gaan als je het erg lastig vind en je al zo lang problemen hebt met je oor
Paris_
Geplaatst: 22-12-12 16:28
Als je al oorproblemen hebt, zou ik toch even voor de zekerheid langs de HA gaan. Beter voor niks komen dan achteraf denken dat je liever wel was gegaan...
marlies85
Geplaatst: 22-12-12 16:31
Zou idd ook even contact opnemen met de huisarts. Die kan je vast verder helpen en ook de juiste informatie aan je verschaffen
Even de huisartsenpost bellen voor advies. Zij kunnen je vertellen of je langs moet komen. Zeker als je al vaak last hebt van je oren kun je niet voorzichtig genoeg zijn.