Ik ben een echt dr. Organic fan, gebruik al een half jaar niks anders meer Vooral de conditioner vind ik heel fijn, heb je maar heel weinig van nodig!
Ik vind de aloë vera lijn heel goed, heb nu rose otto shampoo en die is ook fijn, net als de cocos conditioner Tea tree vond ik het minst, omdat dat gewoon heftig spul is.
Heb ook een tijdje shampoo van de natuurwinkel gehad (ben even de naam kwijt), maar dat vond ik minder.
Is Dr organic echt helemaal natuurlijk en proefdiervrij?
dide
Geplaatst: 22-12-12 11:59
Dr. organic klinkt leuk maar zit nog vrij veel 'troep' in. Dus het is niet helemaal natuurlijk..
Merken die dichter in de buurt komen zijn o.a. urtekram, weleda en lush.
Judass
Geplaatst: 22-12-12 12:01
Sowieso proefdiervrij, er zit geen sls, siliconen en parabenen in. Maar ik durf niet te zeggen of het 100% biologisch is. Wel hebben ze een 'eigen' keurmerk, maar er valt over te twisten of dat helemaal waarheid is, of gewoon een verkoop trucje..
Judass
Geplaatst: 22-12-12 12:02
dide schreef:
Dr. organic klinkt leuk maar zit nog vrij veel 'troep' in. Dus het is niet helemaal natuurlijk..
Merken die dichter in de buurt komen zijn o.a. urtekram, weleda en lush.
Urtekram vond ik zelf niet zo fijn.. Lush wel, maar dat is heel duur.
dide
Geplaatst: 22-12-12 12:17
Het komt wel dicht bij haar eisen maar ik ben het met je eens dat hij niet zo fijn is.
Dr Organic producten zijn: • vrij van parabenen • vrij van Sodium Lauryl Sulphate (SLS) • gecertificeerd BioActive om de functionaliteit van de ingrediënten te garanderen • niet getest op dieren en bevatten geen dierlijke ingrediënten • vrij van schadelijke chemicaliën • vrij van minerale olie (zoals paraffine en petrolium, in plaats daarvan worden plantaardige olie en extracten gebruikt) • vrij van genetisch gemodificeerde ingrediënten
Gebruikt er iemand ook Hairwonder? Ik had er wel grote verwachtingen van maar me haar lijkt er na het douchen alleen maar stugger van te worden.
Laurahh
Geplaatst: 22-12-12 12:24
Ik heb nu sinds kort Marseille zeep, aangezien ik een ontzettende jeukende hoofdhuid heb. Het werkt best wel goed, zodra je het in je haar doet schuimt het heel goed Je haar wordt er tijdens het douchen wel wat 'stug' van, maar als het na de tijd gewoon opgedroogt is ziet je haar er gewoon goed uit.
Ik gebruik ook dr organic conditioner met arganolie en gebruik ipv shampoo nu de conditioner van de action. Daarnaast gebruik ik pure arganolie en haarlak zonder siliconenen rotzooi.
Nou ik heb van dr Organic de Argan shampoo en de Restorative Treatment Conditioner. En de pure argan olie. Ben benieuwd
_Denise_
Geplaatst: 24-12-12 02:17
Ik gebruik vanwege psoriasis Zarqa shampoo en conditioner, puntjes voed ik met pure arganolie. Zit heel weinig in de shampoo, hij schuimt ook nauwelijks. Sls-, parabenen-, syliconen- en parfumvrij.
Voor mij ook alleen maar Dr. Organic. Was eerst helemaal fan van de aloe vera lijn, maar ben inmiddels overgestapt op de kokoslijn.. mm zooo lekker! De conditioner maakt je haar echt heerlijk zacht. In plaats van elke dag was ik het nu nog zo'n 2 tot maximaal 3 keer per week
Ik ben vandaag begonnen met yes to carrots! Maar ik vond het best prijzig! 8 euro! Wel een flinke fles! De conditioner haal ik wel als de shampoo blijft bevallen!
persoonlijk vond ik de conditioner van YTC beter werken dan de shampoo. De shampoo vond ik zelfs niet zo denderend, maar icm in de conditioner juist wel! Geen droge nekharen meer.
Helaas moet ik switchen van merk ivm allergie oid. als ik te lang iets gebruik. Gebruik nu dus maar weer kapperspul, wat alles behalve natuurlijk is... Maar momenteel het enige wat goed werkt
Hierna mss maar eens Zarqa proberen want dat klinkt wel heel goed
Lush is trouwens ook helemaal niet zo natuurlijk... Zitten ook gewoon sulfaten en alles in.
De zarqa lijn is niet sls vrij! Zarqa heeft 2 lijnen, 1 op basis van dode zee zout (voor mensen die heel snel gevoelig zijn voor producten of mensen die last hebben van eczeem of psoriasis. De andere lijn is ook zo natuurlijk mogelijk, de puravita, geschikt voor ieder huidtype. Yes to en dr organic zijn wel vrij van sls! Huismerk van de tuinen niet, daar zit nog steeds een beetje sls in, maar dat gaat er wel uit. Als je je haar blondeert is de argan lijn idd heel goed!
Aranel
Geplaatst: 31-12-12 20:36
Sababber schreef:
Ik ben vandaag begonnen met yes to carrots! Maar ik vond het best prijzig! 8 euro! Wel een flinke fles! De conditioner haal ik wel als de shampoo blijft bevallen!
Klopt, maar je doet er wel lang mee omdat het een halve liter is Ik gebruik er ook niet zo veel van per keer.
Lush word heel erg gepromoot als zijnde 'natuurlijk' maar dat is het niet. Lees maar wat er in de producten zit. Ik ben een Lush fan, maar niet omdat het natuurlijk is.