In de maanden daarna kon ik niet meer zoveel eten als daarvoor. Ik moet daar bij zeggen dat ik geboren ben met enorme honger en altijd alles heb gegeten dat los en vast zat. Het was niet fijn om snel vol te zitten, maar ik kon nog wel aan m'n calorie behoeften komen met een beetje proppen.
Dit jaar heb ik van medio oktober tot medio november een terror verkoudheid gehad. Ik voelde me er echt ziek door en m'n maag begon op te spelen. Vaak misselijk, kramp, scherpe pijn en m'n darmen deden daar lekker in mee. Ik dacht dat het wel over zou gaan, dus heb er verder niet meer zoveel aandacht aan geschonken. Ik ben toen gestopt met vlees en zuivel eten, omdat dat soort voedingsmiddelen alles erger leken te maken.
Inmiddels is het bijna 2013 en het wordt alleen maar erger. Ik heb geprobeerd wat geitenkaas te eten en afentoe een paar hapjes vlees, maar alleen de gedachte eraan maakt me misselijk, ook raakte m'n maag er nog erger door van slag.
Na het eten ben ik standaard misselijk en daar hoort ook scherpe pijn/kramp in m'n maag en darmen bij.
Het is nu zo erg dat ik geen trek meer heb in eten. Waar ik eerst watertandend door het leven ging, daar is niets meer van over. Ik moet mezelf forceren om te eten, met de wetenschap dat ik daarna kotsmisselijk op de bank moet liggen.
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst normale ontlasting heb gehad, het is altijd slap en (lekker detail) het stinkt vaak ontzettend, het heeft vaak een hele chemische geur.
Ik eet verder ontzettend gezond en ik ben heel erg actief. Doordat ik veel minder eet kan ik niet meer sporten, ik heb er gewoon geen energie voor. Ik neem elke dag een voedingssupplement, zodat ik niet zo snel tekorten op loop.
Het gekke is dat m'n gewicht hetzelfde blijft, ik val niet af en ik kom niet aan.
In het nieuwe jaar zal ik naar de HA gaan, maar ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met dit probleem

Ik word wel nog steeds naar van vlees en m'n darmproblemen heb ik al jaren, dus die blijven ook.