Ik ben nu voor de 3e keer in 2 maand tijd ziek, en heb na de 2e keer ziek zijn een vitamineboost gekregen van de apotheek.. En toen ik woensdag de laatste tablet innam werd ik weeeeer ziek..
En ben ik dus gister uiteindelijk maar naar de dokter gegaan.. En mn verhaal verteld..
Hij vond het een beetje vreemd omdat ik eigenlijk nooit ziek ben, dus hij wou graag dat ik even bloed ging prikken. Dus dit heb ik gelijk gedaan. 4 buisjes afgenomen, en ik zou volgende week de uitslag krijgen.
Maar nu belde hij dus net op met het volgende:
Uitslag was al binnen, en hij maakte zich toch een beetje zorgen.. Mn witte bloedlichaampjes waren te hoog.. Veelste hoog.. Zo hoog dat hij het niet helemaal vertrouwde en contact had gezocht met de internist van het ziekenhuis.
Die vond het niet zorgwekkend hoog (gelukkig)
Maar toch vertrouwde de dokter het niet helemaal.. Hij dacht dat ik nu een infectie ergens heb in mn lichaam.. En nu wil hij dat ik over 2 weken opnieuw kom bloedprikken. Want als het idd een infectie is, dan moeten de witte bloedcellen een stuk gedaald zijn.
Hier kwam het eigenlijk op neer.. Maar toch maak ik me ergens zorgen.. Zoals ik zei: Ik heb nooooit wat.. En nu ineens dit... Zou het idd een ontsteking kunnen zijn? En dus eigenlijk een onschuldig iets? Of zou er toch wat anders aan de hand zijn??
Hopenlijk kan iemand me helpen
.