Hallo Bokkers,
Na lang twijfelen omdat ik weet dat bokt geen dokter is, open ik toch maar dit topic.
Ik loop eigenlijk al een dik jaar rond met maagpijn. Hierbij moet je niet denken aan maagzuur, maar juist meer aan een 'drukkende' pijn en een 'zwaar' gevoel. Ik heb een periode gehad dat het met vlagen kwam, vooral als ik honger kreeg. Hierdoor werd ik gewoon duizelig van de pijn en kon ik niet meer rechtop staan. Toen naar de dokter geweest en die zei dat er bacteriën zaten dus kreeg ik bepaalde medicijnen die mijn maag minder zuur maakte. Dit heeft wel goed geholpen gelukkig.
Alleen sinds 5 december heb ik weer last van maagpijn. Nu is het niet meer met eten maar gewoon de hele dag en zodra ik honger heb is het nog erger. Het is nu niet echt een 'zwaar' gevoel maar meer alsof iemand steeds op je maag drukt. Het begint nu wel echt vervelend te worden en ik ben benieuwd of iemand dit ook heeft of tips heeft voor mij. Ik wil er wel mee naar de dokter gaan, maar dan is het weer antibiotica en daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten.. Warme melk of thee helpt niet en ik kan eerlijk gezegd ook niks ontdekken aan mijn voedingspatroon omdat die iedere dag anders is en nog steeds de hele dag maagpijn heb..
Iemand die dit herkent of tips heeft?