bigone schreef:Vraag om een antibioticakuur van minimaal twee weken docicycline, twee keer 100 mg per dag. Word je veel zieker de eerste drie dagen en knap je daarna op dan is het bijna zeker een lymeinfectie.
Ik denk niet dat ze zonder diagnose 2 weken of langer antibiotica gaan geven. Als ze zich op Lyme wilt laten testen zou ze eens naar die link hierboven moeten kijken idd. Maar net als wat een voorganger al zegt zijn de klachten zo divers dat iedereen met wat klachten zich hier al snel in kan herkennen. Ik zou dan ook eerst de uitslagen van de test afwachten.
Ik zou ook het consult bij de andere internist afwachten. Misschien stuurt die je door. Maar als er uit bloeduitslagen, scans en echo's niets uitkomt moet je misschien eens in een andere hoek gaan zoeken. Klinkt misschien raar, maar wie weet heb je baad bij een osteopaat? Heb je veel stress, ben je gespannen?
Ik wil hiermee niet zeggen dat je je klachten verzint, maar soms kun je in een negatieve spiraal belanden. Je bent dan soms zo gefocust op 'nieuwe' symptomen en door je je erop te concentreren kunnen de klachten verergeren. Ik merk dat als ik gespannen ben ik snel hoofdpijn heb en erg gevoelig ben voor meerdere geluiden door elkaar en licht. Ik kan dit dan ook slecht verdragen en ga erg knijpen met mijn ogen. Door even een moment te ontspannen en mijn ogen te ontspannen voel ik me al snel beter. En bijv. door een relatief simpele hyperventilatie kun je je al verschrikkelijk slecht voelen.
Nogmaals, ik twijfel niet aan je verhaal. Het kan zeker zijn dat je klachten veroorzaakt worden door iets medisch, maar probeer je er ook op voor te bereiden dat je te horen kunt krijgen dat je klachten worden veroorzaakt door iets psychisch. Vandaar dat het misschien geen kwaad kan iets verder te kijken naar bijv. een osteopaat bijv.
Succes en ik hoop dat je je snel beter zult voelen!