En tuurlijk wil je het eigenlijk allebei niet haha...
Dus... Heb je liever jeuk of liever pijn? En waarom?
Alvast bedankt
weet niet of het hier goed staat btw?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En tuurlijk wil je het eigenlijk allebei niet haha...

maar het jeukte zo erg dat ik vanzelf ging denken dat het pijn deed... denk dat jeuk toch ook wel met hoe je er over denkt te maken heeft. als je bijvoorbeeld denkt o joh jeuk, boeien! is het heel wat anders dan aaah ik word gek!
pluisje88 schreef:Ik heb zelf eczeem, dus altijd jeuk. En ja ik heb liever pijn. 24 uur per dag, 7 dagen per week, 52 weken per jaar, vanaf je geboorte tot je dood jeuk maakt je gek.
Menden die geen eczeem oid hebben kunnen het zich niet voorstellen maar deze jeuk is niet gewoon maar jeuk. Het zegt op zich genoeg dat je vrijwillig krabt totdat er amper meer huid op zit en alles bloedt. Soms wordt ik gewoon helemaal panisch en zit ik bijna te janken omdat je gewoon echt niet meer weet wat je moet.
Ik kies zeker voor pijn
KikixH schreef:Ik had deze zomer iets gegeten waar ik blijkbaar allergisch voor was en ook nog zonneallergie.. ik heb echt lopen janken hoor...maar het jeukte zo erg dat ik vanzelf ging denken dat het pijn deed... denk dat jeuk toch ook wel met hoe je er over denkt te maken heeft. als je bijvoorbeeld denkt o joh jeuk, boeien! is het heel wat anders dan aaah ik word gek!