Lichte tot matige hoofdpijn, moe en licht duizelig gevoel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Milky_Way

Lichte tot matige hoofdpijn, moe en licht duizelig gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 17:47

Zaterdagavond moest ik werken en het was erg druk, ik kreeg steeds meer problemen met de concentratie naarmate de avond vorderde. Ik werk in een horecagelegenheid en ik kon op den duur niet meer goed wisselgeld terug geven, vergat het gewoon of zag niet meer goed welke munten ik precies in mijn handen had.
Toen de drukte weg was ben ik ook soort van emotioneel ingestort, kon niet meer achter de kassa, wilde enkel nog maar in bed liggen.
Ben toen naar huis gestuurd en de volgende dag tot half 1 in bed gebleven + rest van de middag op de bank. Moest die avond weer werken, qua energie ging het beter maar moest wel paracetamol tegen de hoofdpijn en de lchte duizeligheid die daar bij kwam kijken. Ik had kunnen ruilen zodat ik eerder naar huis kon om gelijk weer in bed te gaan liggen, kon amper in slaap komen door de hoofdpijn.
Vanmorgen ging het al weer stuk beter, ef een broodje gehaald bij de bakker en weer op de bank gaan liggen, wel weer met lichte hoofdpijn en duizeligheid.

De hoofdpijn zit vooral schuin boven/achter op mijn hoofd en het duizelige gevoel is meer als of mijn hersens een fractie later mee draaien met mijn hoofd.
Zelf denk ik dat het komt door mijn zeer drukke maanden (nov en dec) heb erg veel gewerkt en veel daarnaast gedaan + paar dingen waar ik lichte stress van heb/had.

Misschien oververmoeid, of spanning in het lichaam? Wie weet wat het ongeveer zou kunnen zijn of heeft iets soortgelijks gehad?

Ga wel proberen deze week nog langs de huisarts te gaan.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 17:50

niet proberen om langs te gaan,maar morgenvroeg even bellen voor een afspraak. :j
klinkt inderdaad alsof je flink overwerkt bent, zou dus echt even een dag of wat vrij nemen.
EN langs de huisarts gaan...

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 17:53

Klinkt inderdaad als overwerkt! Ik zou voor de zekerheid je huisarts bellen en voorlopig even rustig aan doen/ vrij nemen.

mijn moeder had zo ongeveer de zelfde klachten en ze was overwerkt.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 17:54

Ik heb morgen even gesprek op werk erover.
ik kan woensdag op z'n vroegst past gaan, was al wel van plan morgen te bellen zodat ik woensdag ochten terecht kan.

DoTiramisu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 17:56

Ik had ook een soortgelijk gevoel. Hele erge hoofdpijn en ontzettend moe.
Ben toen naar de huisarts geweest en heb bloed laten prikken.
Daaruit bleek dat ik bloedarmoede had. Misschien is het ook verstandig om even bloed te laten prikken!
Dan weet je namelijk zeker wat het is..

Veel succes en beterschap!

Thats_Me

Re: Lichte tot matige hoofdpijn, moe en licht duizelig gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:37

Uhh niet tot woensdag wachten maar gewoon morgen naar de huisarts! Het is je gezondheid en er kan niets belangrijker zijn dan dat. Laat de rest maar wachten.