wat tedoen tegen bloedrode ogen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BlackShadowZ

wat tedoen tegen bloedrode ogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 13:37

Hoihoi,
ik ben door privéredenen maandag opgenomen in het ziekenhuis. en ik heb zoveel op de kop gehangen van het braken dat allen bloedvaatjes in mijn gezicht zijn gesprongen. ik had dus ook allemaal.rode vlekjes in mijjn gezicht, maar dat is zo goed als weg. maar mijn oogwit is gewoon helemaal bloedrood. en heel veelbmensen vinden het eng om me aan te kijken enzo en ik vroeg me af of.er iets is om er sneller vanaf te komen?

groetjes

_Ashii_

Re: wat tedoen tegen bloedrode ogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:39

niet dat ik zo even kan ophalen.
Dit moet vanzelf helen natuurlijk.
Misschien eens de huisarts vragen voor oogdruppels?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:43

Heb je een subconjunctivale bloeding? Dat trekt vanzelf weer weg, je kunt er volgens mij niet echt iets aan doen.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 14:05

He balen zeg! ik weet niet precies hoe het heet haha, ze zeiden mij alleen dat de bloedvaatjes waren gesprongen. maar het niet fijn dat ik niemand durf aan te kijken

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:52

Ja, dit is een subjunctivale bloeding:

Afbeelding

Afbeelding

Ziet er misschien een beetje gek uit ja maar komt wel vaker voor! Kan al komen als je moet niezen bijv. Maar het is eigenlijk een soort blauwe plek, dus dat gaat vanzelf weer weg. Het kan ook een beetje gaan verkleuren eerst (gelig) en het duurt wel een paar weken voor het weg is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:53

Dit heb ik ook gehad, maar bij mij waren ze allebei helemaal knalrood! Ik kreeg het door te hard hoesten waardoor de vaatjes dus waren geknapt.
Je doet er niets aan. Ik moest wel een zonnebril op zetten en mocht niet in de zon kijken, maar na een week of wat is het gewoon weer weg.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:54

Dit moet inderdaad gewoon genezen. Mijn moeder heeft er heel vaak last van, bijna elke keer als ze niest... Het ziet er inderdaad niet prettig uit, maar zover ik weet, zal je gewoon even geduld moeten hebben.. :(:)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:55

Cayenne schreef:
Dit heb ik ook gehad, maar bij mij waren ze allebei helemaal knalrood! Ik kreeg het door te hard hoesten waardoor de vaatjes dus waren geknapt.
Je doet er niets aan. Ik moest wel een zonnebril op zetten en mocht niet in de zon kijken, maar na een week of wat is het gewoon weer weg.

Je kan er wel leuk mensen mee laten schrikken :Y)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:56

Fiffill schreef:
Cayenne schreef:

Je kan er wel leuk mensen mee laten schrikken :Y)

Die zonnebril was dus ook vooral om mensen niet de stuipen op het lijf te jagen :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:57

Haha dat zou juist het eerste zijn wat ik zou doen :') ik moet eerlijk zeggen dat ik het er eigenlijk best tof uit vind zien.

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 15:22

haha ja het lijkt me inderdaad niet bepaald prettig om zo iemand recht aan te kijken haha :P voor halloween en carnaval is dit overigens zeer geschikt haha :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 15:24

Fiffill schreef:
Haha dat zou juist het eerste zijn wat ik zou doen :') ik moet eerlijk zeggen dat ik het er eigenlijk best tof uit vind zien.

:') Het gebeurde bij mij ook in de winter dus dan staat een zonnebril ook zo vreemd.
Ik vond het niet tof := Het deed gelukkig geen zeer maar was toch wel een gevoel, alsof er net iets meer druk op stond.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 16:28

Hahhaa ja dat op die foto heb ik dus! Maar dan egt allebei mijn ogen helemaal rood. er is niks wits meer hahah

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:01

Ik had het na mijn bevalling ook heel erg. Ook heel mijn gezicht onder de vlekjes. Mijn gezicht is alles wel eerder weg getrokken als bij mijn ogen. Maar heeft gewoon tijd nodig!