tips tegen onderkin?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mijnfjord

tips tegen onderkin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 18:50

hoi allemaal,

hebben jullie tips om je onderkin weg te werken? zijn hier mss nog oefeningen voor?

hoor het graag

kleinvosje

Re: tips tegen onderkin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:51

Vaak is de onderkin gewoon overtollige huid dat zwaarder is geworden door vetweefsel en daar door is gaan hangen. Aangezien er geen spierweefsel in zal zitten, zal het lastig worden om het weg te krijgen zonder snijden.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:57

Hier ben ik ook benieuwd naar, maar er zijn wel oefeningen voor heb ik ergens gelezen, misschien even google-en.
Ik heb ook een beetje last van een onderkin, terwijl ik dun ben, best wel vreemd.

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 19:05

okay, ik las net ook dat het ook te maken heeft met overgewicht maar er waren ook een paar oefeningen;
terwijl je staat moet je je hoofd in je nek leggen en dan 25x je mond open en dicht doen.

ook kun je de de letters a-o-u-i-e erg overdreven uit gaan spreken (maar dit is volgens mij meer voor rimpels).

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:08

Ja, overgewicht is ook overtollig vet, en een hangkin ook. De onderkin zal een van de laatste plaatsen zijn waar het vet van wegtrekt, maar dan hou je nog steeds overtollige huid over en dat krijg je niet weg.

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 19:08

owh nou klinkt positief haha

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:09

Is niet negatief bedoeld hoor, maar wel een feit.

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 19:56

ja snap ik hoor ;)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:58

Ik heb maatje 34/36 maar ook een onderkin :P ? er zijn er bij mij helaas wel meer in de familie dus wellicht is het ook iets erfelijks.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 20:01

Ik heb het ook, terwijl ik gewoon slank ben. Ligt een beetje aan de vorm van je gezicht en je nek. Sommige mensen hebben echt een kaaklijn waar je u tegen zegt, die hebben nog geen onderkin als ze hun kin op de borst drukken.

Ligt er gewoon aan hoe je geboren bent, of je moet overgewicht hebben.

Wat ik vaak doe is mijn tong tegen mijn gehemelte aandrukken. Dan heb je een strakkere kaaklijn. (ja zo kan je natuurlijk niet praten, maar op foto's staat het altijd beter haha)
Je raakt er ook wel aan gewent, ik doe het nu bijna constant op alle momenten dat ik niet praat haha. :o Het scheelt maar een paar mm hoor, maar voor mij voelt het fijner. :)

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 11:59

aaaa-eeeee-oooo-xxxxx zeggen

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 12:05

@saar4: xxxxxxxx? hoe zeg je dat dan haha

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 12:11

een hele lange Xxxxxxxx! LOL!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:09

Lisann__ schreef:
Ik heb het ook, terwijl ik gewoon slank ben. Ligt een beetje aan de vorm van je gezicht en je nek. Sommige mensen hebben echt een kaaklijn waar je u tegen zegt, die hebben nog geen onderkin als ze hun kin op de borst drukken.

Ligt er gewoon aan hoe je geboren bent, of je moet overgewicht hebben.

Dit inderdaad.

Mensen met overgewicht of wat extra kilootjes zullen een onderkin hebben.
Maar slanke mensen kunnen ook een onderkin hebben, dit ligt aan de vorm van je gezicht.

Een slank persoon met een rond gezicht zal sneller een onderkin hebben dan een slank persoon met een duidelijke kaaklijn of sterk ovaal gezicht.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:20

Toen ik pfeiffer had was mijn buik heel plat, mijn benen armen en alles heel slank, maar die onderkin is nooit weggeweest, dus ik heb me er bij neergelegd :)

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 10:10

Mag ik dit topic weer nieuw leven inblazen?

Ik heb er zelf ook last van en loop totaal niet te kampen met overgewicht of iets dergelijks. Toch elke keer irriteert het me weer want op foto's van de zijkant loopt mijn kin zowat recht naar mijn nek toe. Van een kaaklijn dus geen sprake.

Is hier echt niks tegen te doen behalve plastische chirurgie?? ;(

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 12:51

AnnaXBoy schreef:
Mag ik dit topic weer nieuw leven inblazen?

Ik heb er zelf ook last van en loop totaal niet te kampen met overgewicht of iets dergelijks. Toch elke keer irriteert het me weer want op foto's van de zijkant loopt mijn kin zowat recht naar mijn nek toe. Van een kaaklijn dus geen sprake.

Is hier echt niks tegen te doen behalve plastische chirurgie?? ;(

Hier wel overgewicht, maar ook op gezond gewicht blijf ik een onderkin houden. Ligt ook heel erg aan je bouw en waar je vet opslaat. Vind het af en toe erg frustrerend, dan zie je mensen met bijv een peerfiguur die relatief veeeeel zwaarder zijn dan ik, maar nog steeds weinig buik hebben en een strakke neklijn. Kom ik aan met mn onderkin... Maarja, ik krijg dan weer vrijwel nooit dikke benen, ook met flink overgewicht blijven die slank bij mij.
Mijn punt hiervan? Er is 1 hele goede oplossing voor dit 'probleem': acceptatie! Niemand is perfect, iedereen heeft mooiere en minder mooiere dingen. Accepteer jezelf zoals je bent, dan ben je direct een stuk mooier, want zelfvertrouwen blijft het mooiste wat er is.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 12:55

Een onderkin is wel wat te verhullen met make up. Een iets donkerdere blusher dan je normaal gebruikt op het midden van je onderkin smeren, in een driehoek naar beneden tot aan je keel. Dan gewone huidskleur poeder erlangs en klaar is klara. Je brengt een schaduw aan waardoor het minder opvalt.

Voor wie dit chinees was, youtube! :)