LoveBodin schreef:Ik reageer ook redelijk extreem op koffie, krijg er ontzettend veel energie van!
Hoe gaat het met energy? Ik vind het zelf erg vies en reageer nog extremer, maar ik weet niet hoe het bij jou zit?
Energy vind ik heeeeeeeel smerig en heb ik eigenlijk al een paar jaar niet gedronken, dus geen idee hoe ik daar op reageer. Ik drink dat alleen soms met stappen met rode wodka-redbull, maar tijdens het stappen ben ik altijd al energiek, dus dat verschil merk ik dan niet 
mymy schreef:Melk bij je koffie doen helpt, of deed je dat al?
Ik kan als ik 12u nog koffie neem snachts niet slapen!
Mss voedzame dingen eten daar krijg je ook energie van!
Ik doe nog geen melk bij m'n koffie, maar ik vraag me af of dat helpt. Want voor zover ik weet neutraliseert de melk de cafeïne niet en dan doe je er maar zo'n klein beetje bij dat je eigenlijk evenveel binnenkrijgt. Maar het is iets wat ik wel kan proberen, wie weet helpt het 
Wat voor dingen zou jij voorstellen als 'voedzame dingen'? Want in principe eet ik erg gevarieerd, maar probeer ik wel de koolhydraten te minderen omdat ik het gevoel heb dat dat beter is voor m'n huid 
renee16 schreef:Een half kopje drinken? Geen idee, misschien moet je het koffie drinken opbouwen

Haha, dat zou wel kunnen ja
Die ga ik morgen eens uitproberen 
Nant schreef:Ik drink ook geen koffie meer. Heb het twee weken gedronken op mijn werk en ik word er ook erg onrustig van en ga slecht slapen. Nou dan maar geen koffie!
In zwarte thee zit ook cafeïne / theeïne dus ik houd het op thee, misschien een ideevoor jou ook.
Ik drink naast koffie veel thee, maar van zwarte thee krijg ik niet echt een goede oppepper om m'n ogen open te houden. (maar 's avonds is het dan wel weer genoeg om niet te kunnen slapen haha, heeeeeel confusing
)