welke stijltang?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Majken

welke stijltang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 14:34

hallo allemaal !

ik denk dat er onlangs al veel van dit soort topics langs zijn gekomen maar kon niet echt een goede terugvinden.
Ik wil graag een stijltang vragen voor kerst, nu weet ik dat de CHI's heel fijn zijn maar vind ze toch aan de dure kant om even te vragen. Wat is een goede andere optie, die wat minder duur is? Is bijvoorbeeld Carmen goed?

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:41

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 14:51

bedankt voor je reactie :) is dit een beetje vergelijkbaar met de CHI? en beschadigt het je haar heel erg?

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:54

Je kan ook naar een stijltang van babyliss kijken, zijn erg goed!

Juangi

Re: welke stijltang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:56

Ik heb er 1 van de action voor een paar euro. Het is een kleintje dus t duurt wel langer voordat je al je haar hebt gedaan. Maar daardoor wel handzamer Hij word wel goed heet, heter dan mijn dure Philips stijltang..

Ik ben er heel tevreden over

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 17:57

Tjaa ik zweer bij CHI, een keer meer geld uitgeven, maar dat ding werkt gigantisch goed!! Zou nooit van m'n leven meer een andere willen. Iedereen die mijn stijltang gebruikt zegt: wooow wat is dit er voor een? Als ze dan zien dat het een CHI is, zeggen ze: oh natuurlijk. Verschil valt dus echt te merken.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:11

De besten onder de stijltangen zijn natuurlijk CHI en ghd. Deze beschadigen je haar vaak het minst (door materialen zoals keramiek, titanium en zelfs écht goud), stijlen je haar het snelst en houden het haar het langst stijl.

Remington is een erg goed merk voor als je wat minder wilt uitgeven. Kijk dan nog wel even naar het feit of het keramische/keramisch gecoate platen zijn.

Geen goedkope stijltang kopen hoor! Is erg slecht voor je haar, beschadigt het namelijk heel erg. Goede verzorging is ook erg belangrijk (Biosilk/CHI Silk Infusion zijn erg goede producten om in je haar te doen voor je het stijlt).

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:13

ik gebruik inderdaad altijd biosilk voor het stijlen, stijl 5/6 keer per week mijn haar met mijn chi stijltang en mijn kapper verbaasd zich er altijd over hoe gezond mijn haar wel niet is. Dus denk inderdaad vooral aan de verzorging van je haar!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:07

Ik heb een stijltang van Carmen... Heel fijne en mijn haar doet het erg goed ondanks dat ik echt vaak stijl...
Ik gebruik er wel altijd nog beschermende spray bij van loreal...

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 20:29

bedankt voor jullie reacties ! Biosilk is echt heilig ! hou er zo van ! heb het een paar keer gebruikt, en gebruik het ook voor het stijlen :)

Juangi, die mini heb ik ook.. had hem een keer voor de lol gekocht. warmt snel op, maar is echt waardeloos vind ik zelf..

heb net met mama besproken, en zegt dat ze wel een CHI wil kopen voor kerstmis. Dus ik ga denk ik toch voor de CHI omdat ik het erg belangrijk vind omdat ik geen beschadigd haar wil..

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:32

Ik ben begonnen met een Remmington en deze was ook ontzettend goed! :D Het enige nadeel vond ik dat deze platen keramisch gecoat waren.. Dus naarmate je hem meer gebruikt, slijt deze coating er langzamerhand van af en beschadigd je je haar meer..
Daarom ben ik toen overgestapt naar een CHI gehad en tja dat blijft een super stijltang! :D
Nu heb ik gelukkig helemaal geen stijltang meer nodig, omdat ik mijn haar heb laten behandelen met de Shiseido Hair Straightening.

Maar mocht je het geld niet over hebben voor een CHI, dan zou ik je de Remmington aanraden :)

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 21:52

dankjewel eline !

Tabby123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 09:17

Ik wil wel even een tip geven, ik lees dat mensen biosilk gebruiken voor het stylen gaat het dan over het serum? Want als je dat voor en met het stylen gebruikt, verbrand je haar en krijg je frituur pan effect heeft de kapper mij verteld, je moet voor het stylen een heat protector er in sprayen en na het stylen een beetje serum.
En qua styltangen zweer ik bij de chi tang hij is idd duur maar je hebt wel levenslange garantie op de keramische platen.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 09:32

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 09:34

Ik heb wel een serum, die heeft de kapper mij zelf aangeraden. Dus geloof niet dat je daar een frituur pan effect van krijgt.

Tabby123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:53

Char_elle schreef:
Ik heb wel een serum, die heeft de kapper mij zelf aangeraden. Dus geloof niet dat je daar een frituur pan effect van krijgt.

Dat weet ik niet ze hebben het mij alleen over biosilk en wella serum verteld

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 15:04

ik wil er zoiezo nog andere heatspray in gaan doen. Maar dacht dat biosilk ook was tegen de hitte enzo. Ze verkopen die ook bij johnbeerends.nl . Maar heb veel goede reacties gezien over de heatspray ''tresemmé'' en mijn broer gaat dit weekend naar londen, dus ga vragen of hij die mee wilt nemen :)

lisette_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 11:24

Chiiiii *\o/*

Beste ooit! Gaat hij ooit kapot, dan koop ik zeker weten een chi terug!
Heb ook de zijde van Chi erbij, ook aardig aan de prijs. Maar aan de andere kant valt 30 euro voor een flesje waar je bij normaal gebruik zeker 2 jaar mee doet ook wel mee!

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 23:33

Ik heb er ook een van Remmington. Fijn ding, zeker qua prijs-kwaliteit. :j Ooit wil ik nog een CHI maar voor nu is deze ook goed. :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 23:20

Vind het 'frituurpan effect' verhaal wel vreemd, aangezien meerdere kappers Biosilk/CHI Silk Infusion (beide dus serums met zijde) aanraden en ook héél veel reviews op internet erg enthousiast erover zijn.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 23:30

Tsja en wat is dan het verschil met een hitte spray vs serum? Het is toch allebei een laagje dat over het haar heen gaat denk ik dan.. Gebruik zelf de spray van osis, maar heb er een beetje mijn twijfels bij.. Maar stijl mn haar dan ook niet zo heel vaak ;)

Chi stijltang zijn idd super goed! Daarnaast denk ik dat remmington een goede budget variant is :)