Het ik-ga-mijn-haar-laten-groeien-topic.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

Het ik-ga-mijn-haar-laten-groeien-topic.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 11:14

Hi Mensen!

Tja, een jaar geleden heb ik mijn haar er volledig afgeknipt, opzich echt onwijs gaaf, maar wil het nu toch wel weer lang. Alleen elke keer als ik op een bepaald punt kom ben ik het weer zat, en knip ik het toch weer af!!

Waarom ik het wil laten groeien: Ik mis het om een knot in mijn haar te kunnen doen. Ik mis het om met mijn haar te kunnen schudden, en als ik ga trouwen over zeg een jaar of 6 wil ik het echt wel weer lang hebben! Plus ik wil weer wedstrijden gaan rijden, en daarbij hoort vind ik een mooie volle knot in je nek <3

Vandaar het "steun mij terwijl ik het deze keer echt laat groeien" topic, met uiteraard foto updates en hopelijk meer mensen die mee gaan doen!

Hoe het nu is: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 3803_n.jpg

Hoe lang het was: http://i47.tinypic.com/29xixs6.jpg

Ok,die hoe het was foto is overigens wel heeeeel oud!! 2009 geloof ik...

Maar goed, daar gaan we dan, en deze keer ga ik het echt laten groeien!

Ymor

Re: Het ik-ga-mijn-haar-laten-groeien-topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 11:17

Ik doe met je mee! Ik heb er pas weer een stuk van af laten halen.. Ik zal later even wat foto's plaatsen.

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:21

Ik heb 3 maanden geleden 35cm van mijn haar geknipt en gedoneerd. Nu laat ik het dus weer groeien, het komt nu net weer tot aan mijn schouders :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:25

Ik heb 2jaar terug meer dan 1 meter van me haar af laten knippen. Het is nu al weer tot halverwege mijn rug. Had toch wel beetje spijt toen :P. Maar alles gedoneerd aan een instelling die pruiken maakt voor kinderen met kanker. Waren er heel blij mee en je krijgt een foto van het kindje met een pruik van jou haar!.
Zal eens kijken voor de foto s, die heb ik nog wel.
Groeit bij mij gewoon onwijs hard. Nu moet er weer een stuk af, het word te zwaar :(

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:27

Ik heb een poos terug een boblijn gehad, maar wilde het daarna toch weer lang. Eerder groeide mijn haar heel snel (ongeveer 5cm per maand), helaas groeit het op dit moment lang zo snel niet meer, ik wil het ongeveer zo lang laten groeien als op jouw 2e foto.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:41

LZP --> MW

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:54

Ik heb sinds vorig jaar kerst ongeveer mijn haar er ook af laten knippen, sinds die tijd een boblijn, heel leuk alleen zit best veel werk in dus zou het daarom wel weer langer willen hebben. Had het eerder tot net iets over de schouder. Heb ook vrij dun haar dus als het langer word is de onderkant vooral heel dun. Maar het allerergste is dat het heeeeeeeeel langzaam groeit bij mij.. Ben 2 weken terug weer naar de kapper geweest maar daarvoor zo'n 3/4 maand ongeveer niet en van de haarverf was ook maar 1cm echt een klein stukje dus maar uitgegroeid! Eerder als ik mijn haar verfde groeide het best snel uit, beetje apart :P. Nu moet ik ook zeggen dat ik een zeer droge huid heb dus dat er ook mee kan te maken hebben :P

Kortom ik weet het nog niet helemaal zeker, zat ook al eens aan extensions te denken, ik heb nog nooit echt lang haar gehad namelijk dus dat lijkt me wel een keer gaaf maar weet niet zeker of mij dit zal staan :P

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 15:59

Leuk dat er meer mensen bezig zijn :D

Weet niet of het goed te zien is, maar mijn haar is iets van anderhalve week a 2 weken terug geknipt en geverft:

http://i46.tinypic.com/jg19mq.jpg

Huni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:59

jaaaaaa ik meld me. Ik heb 2 jaar geleden mijn haar mega kort gehad. Denk dan aan een centimeter of 2. Nu is het tot aan mijn schouders en de groei zit er goed in.
Het enige nadeel is dat mijn haar vrij dik is (Rood,Rossig). Het begint toch nu wel weer zwaar te worden.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 17:53

Ik doe mee! Vanwege ziekte is mijn haar kort geknipt, en het is nu soort van gezond genoeg om het weer te laten groeien. Ik vond het korte heel cool, maar miste inderdaad het gevoel van een staart in te kunnen doen. Zeker nu ivm de hygiene op werk.

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 17:54

Ik doe ook mee! :D

Het is nu al redelijk lang (zie profiel), maar wil het liefst nog een paar cm langer!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:01

Jaa!! Ik meld me ook! Ik heb geen kort haar, en ook nooit zo'n stuk af laten knippen als jullie.
Maar mijn haar groeit zo verschrikkelijk langzaam :( ik was zelfs tot mn 2e kaal.
Nu is het dan eindelijk op een leuke lengte :) droomde altijd van suuuper lang haar. Maar nu hoef ik dat niet meer. Nog een stukje langer wil ik het. Ik wil eens een vlecht kunnen maken ofzo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:03

Ik doe ook mee!
Als kleine meid op de basisschool had ik heel lang haar. Maar toen ik naar het eerste van de middelbare school ben gegaan heb ik alles afgeknipt :o zodat ik het net niet meer in een staartje kon doen
En nu? Komt het tot iets over mijn schouders ik heb ook krullen dus het zal wel iets langer zijn.

De lengte: http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=TBBVYC3N

En de kleur: http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=KMUAPWHV

Ik heb mijn haren niet geverft, dat is mijn eigen haarkleur! :) Waarom ik het nog langer wil? Ik wil graag dat de krullen er uit gaan, vind dit niet mooi en absoluut niet handig. Op de foto met mijn haren los heb ik het gestijlt.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:05

Ik laat me haar ook al een paar jaar groeien, maar het gaat zooo langzaam (foto's hoe het nu is in Profiel)

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:07

Ik vind krullen juist gaaf!

Ff Off-topic :')
Kyarah, de eerste foto+tekst in jou profiel... geniaal!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:14

Krullen zijn zeker mooi!! Maar niet bij mij :)

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:15

ik doe ook mee :D

mijn haar groet heeel langzaam, en op een geven moment heb ik ook het idee dat het niet meer groeit :') dat het gewoon niet langer komt dan dit. Heb een tijdje gehad dat ik het écht niet langer kreeg dan tot iets over m'n schouders.. Nu is het gelukkig een stukje langer! zo lang is m'n haar nog nooit geweest, maar wil het nog iets langer :=
Ga zaterdag weer naar de kapper.. hopelijk halen ze er niet zo veel van af, en hoef ik niet weer zo lang te sparen totdat het een beetje lang is :P
nu; zo is het nu.
Afbeelding
krijg de foto's niet in linkjes, is dit heel erg? :o
zo was het eerst;
Afbeelding
niet veel verschil, het groeit écht niet snel. :(

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:55

Lunaeekie schreef:
Ik vind krullen juist gaaf!

Ff Off-topic :')
Kyarah, de eerste foto+tekst in jou profiel... geniaal!!

Hahaha dankje :D :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:56

Ik ga ook mn haar laten groeien volgend jaar word er niet geknipt !!!!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:57

Ik meld me ook! :D Zal vanavond wat foto's plaatsen hoe het er een paar maanden geleden uitzag en nu. :)
Ik heb wel last van droog haar aan de onderkant, tot m'n oren is het gezond en glad enzo maar aan de onderkant pluist het een beetje.. Zouden maskertjes daar goed voor zijn? Ik was eens in de 3/4 dagen mijn haar, douche 2 maal per dag en gebruik ook tweemaal per dag antiklit voor na het douchen.

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:05

shilady schreef:
Ik ga ook mn haar laten groeien volgend jaar word er niet geknipt !!!!

Niet knippen is toch slecht? Krijg je gespleten haarpunten en dood haar van. Volgensmij moet je eens in de 3 maanden je haar laten knippen...? In ieder geval dode puntjes dacht ik.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:09

ik knip mijn haar zo'n 1 of twee keer per jaar, het is al lang, maar ik wil het héél lang! nu hangt het los iets van 2 cm boven mijn heupen, da's wel mijn levensrecord denk ik :P Maar ik ga echt voor minstens tot aan mijn kont. Ik knip idd wel de topjes er af en toe af omdat het anders splitst... En misschien doneer ik het dan aan die vereniging die haar vraagt voor pruiken voor kankerpatiënten (even de naam kwijt)...

edit: Was het zoiets al kom op tegen kanker?

lloesje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:24

ik doe ook mee, heb er nu bijna een jaar geleden een goeie 30 cm afgedaan, tot een korte bob, maar begin het nu toch echt wel weer zat te worden dat het niet vast kan,
gelukkig groeit mijn haar snel, want heb over paar maanden gala en dan hoop ik mijn haar wel weer op schouderlengte te hebben.
ik zal straks wel even foto's plaatsen.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:27

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:30

Ik doe ook mee al ben ik wel een poosje bezig. :) Heb een jaar of 5 een boblijntje gehad, en nu bereikt mijn haar mijn schouders. Ik wil het graag laten groeien tot halverwege mijn rug. Wat is het heerlijk om mijn haar weer vast te kunnen doen. :D