Jeetje.. Kippenvel, wat heftig.. Wat heb je dat prachtig geschreven zeg, heel ontroerend... Veel sterkte met dit grote verlies..
xNK
Geplaatst: 11-12-12 22:10
Sterkte met het verlies Mooi gedicht heb je geschreven
Sneeuwmaan
Heel veel sterkte met jullie verlies!! Geen woorden voor
horlynnses
gecondoleerd mooi geschreven heel veel sterkte in de komende tijd.
Oreo
Geplaatst: 11-12-12 22:12
Pfff, ik kreeg al kippenvel bij de titel, maar zit nu echt met rillingen. Heel veel sterkte. En inderdaad, je hebt het heel mooi verwoord. Ik begrijp dat je vader ziek was?
Heel erg bedankt allemaal. Hij was een grote, sterke erg intellectuele man. 91 jaar maar aan het begin van dit jaar nog scheurde hij rond door nederland in zijn dikke Saab. Las vijf zes dikke wetenschapelijke pillen tegelijk. Kon je op de bladzij en titel nauwkeurig vertellen waar iets geschreven stond Zijn arts vond het verstandig om een beenmergpunctie te doen om een compleet beeld van zijn gezondheid te hebben. Hij (zelf arts geweest) vond dat niet zo nodig (maar liet zich om praten) want dacht niet veel langer nog dan 5 jaar met of zonder medicijnen te worden. Helaas is de punctie mislukt en heeft hij een bloeding gehad waardoor hij in een zwaar delier geraakt is. Het heeft maanden geduurd voor hij wat was opgeknapt. Maar hij kon lichamelijk niets meer en was nog o zo helder in zijn hoofd. Hij wilde als maar dood en was vaak boos dat wij hem niet wilde helpen Tot maandagavond laat nog had ik zo iets ik hoef niets te zeggen op een begrafenis, mij niet gezien. Maar om 4 uur werd ik wakker heb dit voor hem geschreven en weet nu dat ik vrijdag toch dit vertellen wil. Ook neem ik het lied van Stef Bos mee Een lied dat zo van toepassing is op onze relatie
we hebben ruzie gehad Ik heb hem gehaat Ik ben geworden wat hij niet wou en ik lijkt steeds meer op hem
Heel veel sterkte met het verlies van je vader. Je hebt een prachtige tekst geschreven en knap dat je het gaat voorlezen op de begrafenis. Kleine tip: lees het al eens hardop voor voor je vader, dat is het allermoeilijkste maar dan gaat het op de begrafenis gemakkelijker, en het is ook eigenlijk van jou voor hem hé.