Pantothen. Wie kent het en/of heeft er ervaring mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_lieff_

Pantothen. Wie kent het en/of heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 19:07

Hey Bokkers, :)

Op internet kom ik heel vaak het volgende product tegen : pantothen.
Het zijn pillen die je zou moeten slikken tegen acne, het zegt je gezicht te reinigen van binnenuit en zo acne op te lossen, maar ik ben acht benieuwd of het een marketingtruc is of dat het echt werkt!

De site waar ze uitleggen hoe het werkt :
http://www.pantothen.nl

een filmpje waarin ze ook uitleggen of het werkt:

Er zit ook een 90 dagen geld terug - garantie op. Als het na 90 dagen nog niets heeft geholpen krijg je je geld terug gestort..
Is er hier iemand die dit geprobeerd heeft of misschien iemand kent die het geprobeerd heeft?
Ik heb namelijk zelf erg last van een vette huid en acne, en heb al van alles geprobeerd maar nog niet iets gevonden wat echt heel erg helpt.

Alvast bedankt!

TE5

Re: Pantothen. Wie kent het en/of heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 19:09

Even iets heel anders, maar als je zo'n last hebt van acne, is het dan geen idee om eens naar een dermatoloog te gaan? Heb ik gedaan en (als ik braaf m'n gezicht insmeer) heb ik 't amper meer.. Wordt volgens mij ook nog vergoed ook :j

_lieff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 21:35

Oke! Ja goed dat je het zegt. Was sowieso al van plan om binnen nu en een paar dagen een afspraak te maken. :)
(Nu pas omdat het eerst wel wat weg te werken was met foundation, maar nu wordt het steeds erger en het zit ook al in mn nek, op mn rug en op mn decolleté , ben er behoorlijk klaar mee.)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:50

't Is gewoon hartstikke vervelend. Het idee heerst een beetje van 'het hoort er nou eenmaal bij op een bepaalde leeftijd en 't gaat vanzelf wel over', dus dan lijkt 't al gauw ietwat overdreven om naar een dermatoloog te gaan, maar die kunnen er zó simpel wat aan doen.. Zeker als je er gewoon bovengemiddeld veel last van hebt of als je toch eigenlijk die leeftijd wel voorbij aan 't raken bent..

_lieff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 16:59

Klopt helemaal wat je zegt. :) Mensen denken vaak dat je je aanstelt of dat het zo "hoort", maar je kunt er behoorlijk onzeker van worden.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:53

Jup :j (Om 't nog maar niet te hebben over de littekentjes die je er van kunt krijgen, da's ook zonde..)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:55

Acne wordt veroorzaakt door hormonen.
Dus als je daar iets aan wilt doen zou je toch naar de huisarts en/of dermatoloog moeten. Ik zou zelf niet allemaal middeltjes gaan proberen, is ook alleen maar zonde van he geld ;)