buikgriep

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Movement

buikgriep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 13:24

Hee allemaal

Afgelopen dinsdag ben ik rond 4u in de ochtend wakker geworden met een hevige misselijkheid. Niet veel later heb ik overgegeven en 2u daarna nog een keer. Daarna was het overgeven gelukkig voorbij maar die dag heb ik niet gegeten. Wel water gehad.
De volgende dag toch proberen te eten. Ik heb 1/3 van een banaan gehad en een paar droge toastjes. Nu wel aan de ijs thea en gewone thee. Die dag erna ging het nog weer iets beter. Ik heb 2 toastjes met wat boterham worst gehad. Een heel kleistukje banaan. Een halve kiwi. Wat vla en voor het slapen nog een toastje gehad. Maar vandaag werd uk 6u wakker. Weer heel misselijk en ook duizelig maar niet overgegeven . Ik had de afgelopen dagen ook overal pijn met een enorme druk op de maag en vandaag nog hier en daar wat pijn maar wel die druk op de maag. Ik heb vandaag helemaal geen eetlust maar ik probeer toch een klein beetje te eten.

Ik gebruik dagelijks de pil. Dit is mijn 2e strip en sids 2 weken ben ik begonnen aan de b12 injectie vanwege een hevige b12 te laag. De afgelopen prik was op maandag.

Ik vroeg me af of dit dus gewoon een buikgriep is en de eetlust vanzelf wel weer terug komt. En ook de pijn en de druk op de maag wel weg gaat.

Mandy517

Re: buikgriep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:50

Volgens mij was hier tijdje geleden ook een topic over, en het heerst :)
Als het over een paar dagen nog niet beter gaat kun je altijd even de doktersassistente bellen.

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:53

Er heerst inderdaad buikgriep, ik heb hem ook gehad, duurde bij mij ongeveer een week.
Van de B12 injecties werd ik de eerste paar dagen ook altijd een beetje duizelig en misselijk, dus misschien heb je gewoon last van een combi ;)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 15:14

Sorry Mandy dan heb ik hem niet gezien anders had ik daar wel gereageerd.

En wel fijn dat het dan verder niks ernstigers is inderdaad. Maandag moet ik weer een injectie halen en als het dan nog niet over is zal ik het er even over hebben. :)

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:16

Als je nog wat wil weten over de injecties mag je mijn PB-en, heb ze een jaar gehad maar ben toen overgestapt op wat anders.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:17

Movement schreef:

Oh geeft niet hoor! Hoop dat je je snel beter voelt :(:)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 15:26

Nienke89 schreef:
Als je nog wat wil weten over de injecties mag je mijn PB-en, heb ze een jaar gehad maar ben toen overgestapt op wat anders.

Super zal ik doen!

Mandy517 schreef:
Movement schreef:

Oh geeft niet hoor! Hoop dat je je snel beter voelt :(:)

Dankjewel! :)

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:44

Ik ben ook herstellende van buikgriep . Heb me wel is beter gevoeld zullen maar zeggen... beterschap!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 15:54

PPPeet schreef:
Ik ben ook herstellende van buikgriep . Heb me wel is beter gevoeld zullen maar zeggen... beterschap!

Jij ook beterschap!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:55

Ik werd ook misselijk/duizelig/beroerd van B12 injecties, vanaf de tweede keer ging het beter :j

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 16:35

Jezzi schreef:
Ik werd ook misselijk/duizelig/beroerd van B12 injecties, vanaf de tweede keer ging het beter :j

Oke hopelijk is dat bij mij dan ook zo. :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:28

Ik heb sinds vannacht ook buikgriep :\ Spugen en diarree tegelijk, wat een feest :D
Ik ben vandaag gelukkig alweer een stuk opgeknapt, een kopje thee en een glaasje ranja zijn er inmiddels ingebleven en ik ga zo een beschuit proberen, want trek heb ik dus wel :P Beterschap allemaal!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 09:14

Corelli schreef:
Ik heb sinds vannacht ook buikgriep :\ Spugen en diarree tegelijk, wat een feest :D
Ik ben vandaag gelukkig alweer een stuk opgeknapt, een kopje thee en een glaasje ranja zijn er inmiddels ingebleven en ik ga zo een beschuit proberen, want trek heb ik dus wel :P Beterschap allemaal!

Jij ook beterschap.
Ik voel me eindelijk weer wat beter. Was gister denk ik nog even een terugvallertje geweest.