op het moment zit ik heel erg in de put, ben verward en zie het even niet meer.
vorige vrijdag heeft mijn vriend het uitgemaakt en ik heb altijd al moeite gehad met afscheid nemen, hoofdstukken afsluiten en zoiets te verwerken.
( dit is met zo goed als alles zo: ponies die verkocht worden, vrienden die ik kwijt raak, kleine dingen die ik niet van me af kan zetten,...)
Ik ben die week ook ziek geweest en nu deze week zo verkouden als iets. ( heel normaal het wordt winter, het is de tijd van het jaar).
Maar deze zaterdag ben ik zomaar flauw gevallen. Ik heb die ochtend nog autorijles gehad en niks aan de hand, ik sta een half uurtje later met mijn moeder in de winkel en hup daar ging ik ( schaamde me dood voor die mensen ) maar het is allemaal in minder dan 2 min gebeurt.
Ik kreeg het warm, nog warmer, alles werd zwart, ik lag op de grond deed mijn ogen open en voel helemaal NIETS meer gewoon doodnormaal, kiplekker. Ik kon ook gewoon weer opstaan. Ik zag alleen nog lijkbleek en verschillende mensen zeggen dat ik de laatste tijd al wat bleek zag.
Heb er voor de rest geen last meer van gehad, ik vind het echt zo raar!
Ben vandaag ook opeens wat blauwe plekjes tegengekomen ( naar mijn weten niet gestoten ) die ik eerder niet had.
Weet iemand hoe het kan dat ik opeens onderuit ging? Kan het er iets mee te maken hebben dat ik zelf in een putje zit?
( eigenlijk is het een nutteloos verhaal maar ik ben al 2 dagen aan het tobben om het toch maar te vragen )