Mijn moeder kwam vanochtend uit haar bed dood ziek, ze heeft ontzettend last van haar buik en moet steeds overgeven en heeft diarree.
Haar maag doet zo pijn dat ze de hele dag alleen nog maar op bed ligt en leeft op 1 beschuitje met jam.
Mijn moeder moet vanavond ook werken (ze heeft een eigen bedrijf, geen personeel) maar als ze zo ziek is kan ze natuurlijk niet werken en moet ze al haar klanten afbellen.
Ze weet echt niet wat ze moet en wil zo snel mogelijk weer beetje beter voelen zodat ze niet meer voorover hoeft te lopen om de pijn in haar buik te verzachten.
Mn moeder voelt zich zelf zo slecht dat ze wel kan huilen omdat ze ook niet weet hoe het moet met haar werk, en mn moeder te zien huilen van de pijn is het ergste wat ik kan wensen!
Mn moeder heeft al een asprientje gehad maar en zijn soms ook wel van die receptjes uit 'het boek van oma' de ook helpen tegen buikpijn.
Hebben jullie een idee? Of wat doen jullie zelf als jullie ontzettend buikpijn hebben? Ik wil heel graag dat mn moeder weer beter is en niet meer hoeft te huilen.

Lol.