Oordruppels gaan oor niet in.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caitlin_K

Oordruppels gaan oor niet in.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 21:19

Hoi!
Ik heb al sinds een hele lange tijd , steeds terug komende oorpijn. Het is altijd mijn linker oor, en na een paar dagen, steekt mijn rechtoor gezellig mee.
''Niks aan de hand hoor' zegt de dokter iedere keer, als we er langsgaan. Nou dit keer werd ik er echt niet goed van. De dokter vond het nu wel vreemd, dat het iedere x terug kwam. (Het was blijkbaar niet raar dat ik al vanaf mei, iedere maand wel 14 dagen oorpijn had ofzo..)
Hij dus gekeken, maar alleen een licht geiriteerde gehoorgang.Druppels meegehad. 3x daags 3 druppels in bijde oren, was de dosering.
Nou, nog geen enkele x is er een druppel mijn oor ingegaan! De dokter deed hier in het begin erg lacherig over, dus toen wou hij het doen. Ging er niet in. Toen kreeg ik antibiotica druppels mee naar huis, en ook die gaan er niet in. Zelfde dosering, etc. Mijn rechteroor gaan de druppels er netjes in, en ik heb op dit moment, geen last van het oor. Links, lukt niet.

Mijn ma, had het dus geprobeerd, en die zag mijn oorgaatje dicht schieten. Het werd dus echt een minigaatje. Ook, heb ik telkens tijdens de oorpijn, keelpijn en zeurende hoofdpijn aan de linkerkant. Op dit moment, kan ik niet eens slikken, laat staan goed praten. Ook, heb ik dikke lymfeklieren, in mijn nek. Links doet onwijs zeer..

Heeft iemand dit zelf een x meegemaakt?
Er is nu een KNO arts afspraak gemaakt..

Groetjes!

Mandy517

Re: Oordruppels gaan oor niet in.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 21:33

Ik heb zelf ook last van terugkomende oorpijn, dan krijg ik vrijwel meteen oordruppels met antibiotica en dan is het zo over.

Wat als je er een watje tegenaan drukt of lang op de andere zij blijft liggen?

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 21:38

Hoi!
Ja heb nu ook de antibiotica druppels.
Mijn het watje is indd al geprobeerd, en het langste wat ik op mijn zij heb gelegen, is 50 minuten.
Toen ik recht ging zitten, liep alles er weer uit..

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:32

Ik heb exact hetzelfde probleem als jij... Ben nu alweer 1.5 week aan het druppelen en het wordt niet minder. De druk in mijn hoofd is enorm.. En hier ook, hoe lang ik ook blijf liggen, de druppels lopen eruit zodra ik me omdraai of omhoog kom..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:33

Houd je mond er eens bij open, dat scheelt wellicht :j