Hoi!
Ik heb al sinds een hele lange tijd , steeds terug komende oorpijn. Het is altijd mijn linker oor, en na een paar dagen, steekt mijn rechtoor gezellig mee.
''Niks aan de hand hoor' zegt de dokter iedere keer, als we er langsgaan. Nou dit keer werd ik er echt niet goed van. De dokter vond het nu wel vreemd, dat het iedere x terug kwam. (Het was blijkbaar niet raar dat ik al vanaf mei, iedere maand wel 14 dagen oorpijn had ofzo..)
Hij dus gekeken, maar alleen een licht geiriteerde gehoorgang.Druppels meegehad. 3x daags 3 druppels in bijde oren, was de dosering.
Nou, nog geen enkele x is er een druppel mijn oor ingegaan! De dokter deed hier in het begin erg lacherig over, dus toen wou hij het doen. Ging er niet in. Toen kreeg ik antibiotica druppels mee naar huis, en ook die gaan er niet in. Zelfde dosering, etc. Mijn rechteroor gaan de druppels er netjes in, en ik heb op dit moment, geen last van het oor. Links, lukt niet.
Mijn ma, had het dus geprobeerd, en die zag mijn oorgaatje dicht schieten. Het werd dus echt een minigaatje. Ook, heb ik telkens tijdens de oorpijn, keelpijn en zeurende hoofdpijn aan de linkerkant. Op dit moment, kan ik niet eens slikken, laat staan goed praten. Ook, heb ik dikke lymfeklieren, in mijn nek. Links doet onwijs zeer..
Heeft iemand dit zelf een x meegemaakt?
Er is nu een KNO arts afspraak gemaakt..
Groetjes!