Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Had het tot net boven mijn kont, en is afgeknipt tot net onder mijn schouder. Heerlijk vond ik het! Geen spijt gehad. Lekker makkelijk te onderhouden
Volgend jaar laat ik het weer knippen, want heb het alweer bijna tot boven mijn kont hangen (heb snelle haargroei..)
. Ik heb nooi spijt van knippen want ik weet dat het terug komt.
er is toen zo'n halve meter af gegaan..
Dus: áls je 't doet, zorg dat je naar een goeie kapper gaat die je vertrouwt. (Die waar ik toen heen ben geweest zou ook zgn een hele goeie zijn, maar dat had ik via-via gehoord en bleek dus niet echt betrouwbaar..) Een week later ben ik naar een andere kapper geweest waar ik nu, zo'n drie jaar later, nog steeds bij zit
En toen was kort haar ineens toch wel heel fijn
Zo veel minder gedoe met 't wassen. Inmiddels heb ik 't wel weer zo'n tien centimeter over mijn schouder, maar ik denk dat dat binnenkort toch weer een heel stukkie korter gaat worden, ik vind 't wel leuk om eens in de zoveel tijd totaal wat anders te doen. 

Mijn haar groeit snel, dus als ik wil (en het geld heb
) kan ik iedere maand naar de kapper voor een leuk nieuw kapseltje
Ik heb wel veel haar dat snel groeit, dus er kan veel met mijn haar. Weer niet wat voor haar jij hebt, maar ik vind kort haar eerlijk gezegd nooit zo mooi bij mensen met weinig/dun haar.