Hallo! Heb al een x eerder een topic geplaatst over mijn vader [MW] Jij blijft mijn papa Alleen over mijn vader. Vandaag zat ik te praten met mijn moeder en zus over mijn vaders kant familie. Want ik begin ze te haten, echte haten
Verhaal Het was 2009 Juli, ik zat aan tafel met mijn stiefvader Bé mijn zus en moeder. Het onderwerp begon, familie. Ik miste mijn echte familie, ik wou weer na ze toe. mijn echte opa en oma.
Mijn moeder vond het moeilijk. Mam heeft veel problemen gehad met Opa en Oma van vaders kant.(weet niet precies wat) Na een tijdje vond ze het geen probleem. Ik mag contact maken met de andere kant van de familie. Ik stuurde mijn tante een berichtje. Hoe het ging, met mijn neef en nichten, of ik misschien een x langs moch komen. En ja! het moch. Heel blij! Ik ging langs bij mijn opa en oma en tante en oom
2010 Juni Ik ging in de zomer vakantie mee naar Duitsland! Helemaal onderin. Ik was heel blij! Ik had in de vakantie een leuk meisje ontmoet(noem haar nu even A) Ik ging met A veel naar leuke dingen. Zwemmen enzo. Ik was heel erg blij en gelukkig
2011 April Mijn opa en oma zijn 50 jaar getrouwd. Dat word een familie uitje! We gingen naar Duitsland en ik mocht mee. Ik keek mijn zus aan alleen die wou ze niet zien. Nou ja, dan ging ik wel alleen.
2011 Juni Ik ging weer mee op vakantie naar Duitsland En mijn zus ging mee! Ik was echt heel blij. Het was erg gezellig! En toen we terug waren, waren we erg tevreden
2011 25 augustus. Mijn verjaardag. Ik werd 12. Er was erg veel visite. Mijn Opa en oma belde(van mijn vaderskant) Ik nam te laat op. Ik hoorde mijn oma net zeggen:'' Ze neemt niet op! Als het zo gaat hoef ik haar niet... Toen was de lijn verbroken. Ik dacht echt van.. Oke dit is raar
2012 2 Januari Mijn zus haar verjaardag! Het zelfde verhaal. Ze nam te laat op en hoorde mijn oma zeggen:'' Oke, dit was de aller laatste x!
Anders namen we echt ALTIJD op. Ik belde ze af en toe Alleen toen ik zei hallo met Sindy Hingen ze op.
Ze hebben het hele jaar nog niks van zich laten horen. Wat hebben wij verkeerd gedaan? Ik heb ALLES maar dan ook ECHT ALLES gedaan om met ze in contact te komen Om een beetje bij de familie te blijven Toen Bé en mam gingen trouwen heb ik mijn achternaam blijven houden. Ik wou mijn familie niet kwijt. En wat krijg ik er voor terug!? NIKS
Ik ben boos op ze, sommige zouden dit misschien niet begrijpen. Maar ik ben gewoon kwaad, erg kwaad.
Ik moest dit even kwijt.. Je mag reageren, hoeft niet
Wat raar zeg, misschien zou je een mail of een brief kunnen sturen? Dat je graag je familie wilt blijven zien en wat je hebt gehoord door de telefoon. Dat je kunt uitleggen dat het per ongeluk was? Dan heb je iig laten weten dat je graag bij ze wilt horen.
Sterkte
Weggebokt
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-12 18:55
Eerlijk ben gezegt ik klaar met ze Ook wat er in het verleden is gebeurd wat ik liever niet online zet
Raar verhaal, inderdaad netjes een brief schrijven of ze misschien eens opzoeken? maar je zegt zelf al dat je eigenlijk klaar met ze bent. sterkte dermee
senna21
Geplaatst: 28-11-12 19:02
Ik kan me goed voorstellen dat dit heel moeilijk voor je is. Je opa en oma zijn toch de ouders van je overleden vader.
Als je al vaker een brief of kaart hebt geschreven, zullen ze wel weten wat zij voor jou betekenen. Er kan er van alles spelen waar jij niet van op de hoogte bent. Misschien een poosje laten rusten, en later weer eens proberen. (bijv, met Kerst)
Moedig van je hoor. (ik heb je andere tpic niet gelezen) maar blijkbaar blijft het knagen. Zolang het stiekum toch door je hoofd gaat is het niet klaar. Al zeg je 1000 X dat je er geen moeite mee heb, er is daar een klein stemmetje die een verklaring wil. Schrijf een briefje aan je oma dat je haar gehoord heb en dat je te laat was en dat t je dwarszit. Dat je het graag anders zou willen of juist daardoor dus niet meer. Wees eerlijk en open, pas dan kan je iets afsluiten.
Pam87
Geplaatst: 28-11-12 19:22
Stuur ze een brief met al jou gevoelens ( geen verwijten) mischien helpt dat? okal wil je niet eens contact meer het kan wel opluchten als ze weten hoe het zit.
Eunomia
Geplaatst: 28-11-12 19:25
Wat moeilijk zeg! Ik zou je opa en oma even een mail/brief sturen waarin je alles uitlegd en waarin je je gevoelens uit, hou het gewoon vriendelijk en wacht hun reactie af.