Waarschijnlijk een beginnend griepje, waar ik uiteraard niet zo'n trek in heb.
Ik weet dat het een kwestie van uitzieken is, maar zijn er dingen die ik kan doen om dit proces een duwtje in de rug te geven? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik weet dat het een kwestie van uitzieken is, maar zijn er dingen die ik kan doen om dit proces een duwtje in de rug te geven?
hoesten als een zeehond en spierpijn en ga maar door! wel goed voor de lijn haha ! begin nog in de buurt van me streefgewicht te komen
)! Ook nog geen gehoest, alleen die ontzettend zere keel. Dat hoesten zal nog wel komen.

) aan de achinaforce ofzo als ik grieperig wordt, schijnt je weerstand te verhogen. Ik vind het smerig dus ben er nooit zo nauwkeurig mee
Maar verder hoor ik van iedereen dat het werkt
! 
....
Citaat:Oscillococcinum is een onzinnig homeopathisch medicament op basis van verrotte eendenlever die verdund is met een factor 10 tot de macht 400. De theorie erachter berust op hypothetische universele ziekteverwekkers, oscillokokken, die slechts door één arts (Roy) zijn waargenomen; hoewel niemand anders ze ooit gezien heeft, zag de ontdekker ze overal. Ik heb er elders meer over geschreven, een artikel dat op grote schaal gekopieerd is. Er is echter ook onderzoek gedaan naar het spul, en dat onderzoek is illustratief voor de manier waarop men de kantjes eraf kan lopen en 'significante' nepresultaten kan boeken.

Maar zit nu al een paar dagen binnen en kan niet wachten om frisse lucht en paardenvacht te snuiven
phormicola schreef:Ik heb twee versies gehad: 1 met koorts, die duurde maar 1,5 dag. De ander was een 'gewone' verkoudheid, alleen dan de terror variant van een verkoudheid. Heeft 4 weken geduurd en ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld van een normaal virusje. Elke keer als ik dacht dat ik beter werd kwam het nog veel harder terug. En ik ben niet de enige, m'n hele omgeving had er last van.
Ik hoop voor je dat het versie 1 is