Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Szan schreef:Lefax (kauwtabletten) helpen ook goed. Ik weet alleen niet of dat in Nederland goed verkrijgbaar is, want heb het zelf uit Duitsland. En anders domperidon inderdaad. Maar ik gok dat de huisarts je donderdag bij de bloeduitslagen ook het e.e.a. kan vertellen.
? ladypaard schreef:(domperidon halen)![]()
ook altijd al gevoelig geweest, maar na vakantie in Egypte (en daar ziek geworden) kreeg ik ook buikpijn bij alles wat ik at.
Zit nu standaard aan de (ja heel appart) jus d'orange of cola.
heb hele poos niet ontbeten of geluncht. Nu eet ik een bakje yoghurt (en dan vooral niet te veel) en smiddags een appel of bak ik een ei. Savonds eet ik wel gewoon mee, maar niet te veel, en liefst geen pasta of vet.
Dus nu na bijna een jaar weet ik weet ik een beetje hoe ik t moet rondbrijen![]()
Maar wat was ik vooral in het begin blij met domperidon. lucht,gas,pijn,misselijk -> domperidon
phormicola schreef:ladypaard schreef:(domperidon halen)![]()
ook altijd al gevoelig geweest, maar na vakantie in Egypte (en daar ziek geworden) kreeg ik ook buikpijn bij alles wat ik at.
Zit nu standaard aan de (ja heel appart) jus d'orange of cola.
heb hele poos niet ontbeten of geluncht. Nu eet ik een bakje yoghurt (en dan vooral niet te veel) en smiddags een appel of bak ik een ei. Savonds eet ik wel gewoon mee, maar niet te veel, en liefst geen pasta of vet.
Dus nu na bijna een jaar weet ik weet ik een beetje hoe ik t moet rondbrijen![]()
Maar wat was ik vooral in het begin blij met domperidon. lucht,gas,pijn,misselijk -> domperidon
Dat vind ik toch niet normaal klinken hoor. Getest op parasieten en dergelijken?