Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

ik ga dit volgen! ik heb me/cvs en daardoor ben ik erg moe, kan ik me slecht concentreren, is mijn geheugen waardeloos en heb ik veel pijn in spieren en gewrichten.
!
Veel depressieve en angstige klachten ook daarbij en gezondheidsklachten.
deze therapie helpt overigens voor ieder ziektebeeld! van autisme tot epilepsie en van suikerziekte tot spierziekten!
m_ss schreef:ik ga dit volgen! ik heb me/cvs en daardoor ben ik erg moe, kan ik me slecht concentreren, is mijn geheugen waardeloos en heb ik veel pijn in spieren en gewrichten.
Inmiddels weet ik dat ik door suiker (gemaakte suiker inderdaad) me nog slechter ga voelen, bijna direct nadat ik het gehad heb. eigenlijk hetzelfde verhaal met koolhydraten.
Ik vind het ontzettend moeilijk om op de lange termijn genoeg binnen te krijgen met een dergelijk dieet. ik merk toch dat ik me op de lange termijn wel weer slechter ga voelen als ik deze producten helemaal schrap. vandaar dat ik zoekende ben naar een goede middenweg en het erg interessant vind wat jullie doen/eten/weten.
knetterhard: wat is die speciale thee? want de producten die jij noemt komen me bekend voor!
Ik voel me zo rottig nadat ik suiker heb gegeten dat ik het absoluut niet vaak doe, alleen bij hoge uitzondering. Ik eet overigens al 15 jaar op deze manier, maar ook in het begin vond ik het niet lastig.Raponsje schreef:m_ss schreef:ik ga dit volgen! ik heb me/cvs en daardoor ben ik erg moe, kan ik me slecht concentreren, is mijn geheugen waardeloos en heb ik veel pijn in spieren en gewrichten.
Inmiddels weet ik dat ik door suiker (gemaakte suiker inderdaad) me nog slechter ga voelen, bijna direct nadat ik het gehad heb. eigenlijk hetzelfde verhaal met koolhydraten.
Ik vind het ontzettend moeilijk om op de lange termijn genoeg binnen te krijgen met een dergelijk dieet. ik merk toch dat ik me op de lange termijn wel weer slechter ga voelen als ik deze producten helemaal schrap. vandaar dat ik zoekende ben naar een goede middenweg en het erg interessant vind wat jullie doen/eten/weten.
knetterhard: wat is die speciale thee? want de producten die jij noemt komen me bekend voor!
Gemaakte / onnatuurlijke suiker is vreselijk als je zelf geen bron van energie bent.
Van suiker krijg je heel eventjes energie maar daarna komt altijd de dip.
Van die dip word je meer moe dan dat je was voor je de suiker at.
Zelfde geld voor energie drankjes, na zo'n drankje voel je je even fit, daarna komt de dip en denk je oh ik neem nog een blikje en zo blijft het doorgaan.
Van koolhydraten word je moe als je er teveel van eet, je lichaam moet dan heel hard werken om dit te verwerken en daar word je moe van.
Daarom willen sommige mensen na het avond eten of grote maaltijd ook het liefst een dutje doen.