zimbabwe schreef:Als ik het goed wil doen heb ik de hele lijn nodig: dagelijkse reiniging, scrub, lotion, dag en nachtcreme..dan ben ik bijna 250 euro kwijt en dat voor een maand of 3 max. Dat vind ik toch echt een hoop geld. Merk echt wel verschil tussen de oil of olaz en de salonproducten hoor, daar niet van, maar er moet toch iets goedkopers te vinden zijn die net zo goed en fijn zijn? (toch?)
hmm, cleanser, tonic en een creme is genoeg voor dagelijks gebruik.
Van clinique is het allemaal rond de 20 eu product, dus dan kom je op 60 eu uit. Creme kan wel duurder zijn, laten we zeggen 40 eu, en dan is het alsnog 'maar' 80 eu. Ik vind de creme van clinique echt super fijn. De tonic (nr.2 ) die ik had was alleen mega agressief dus dat moet je niet hebben met een droge huid. Dan moet je echt voor de allermildste versie gaan, daar heb ik wel goede verhalen over gehoord...
Qua cleanser gebruik ik inmiddels ook iets anders, een budget-cleanser uit australie omdat dat voor mij beter werkt
. Denk niet dat je voor een dure cleanser hoeft te gaan. Goede tonic/lotion en crème zijn belangrijker!
De creme's vind ik echt aan te raden, niet te vergelijken met mijn cheapass cremepjes! En over de mildste tonic hoor ik ook goede verhalen. Verder moet het ook echt wel lukken om andere kwalitatieve producten te vinden in die prijsklasse maar daar heb ik geen ervaring mee
....
Hoor wel erg goede verhalen over Paula's choice, etat pur en mario badescu. Maar da's alleen per internet verkrijgbaar volgens mij