Elektrisch roken (e-sigaret)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:24

Hallo allemaal. Een tijd geleden was ik als damper te vinden in dit topic, maar ik ben alweer een behoorlijke tijd gewoon aan het roken.. en behoorlijk ook.

Ik ben het inmiddels goed zat, en heb mijn pijpje weer uit het stof gehaald :7
Meteen weer wat eliquid's besteld.

Dampen jullie allemaal nog met nicotine?? Of helemaal nicotine vrij?

mysa

Berichten: 10537
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:31

Ik mix zelf,wisselt maar Meestal 0.6mg. Gebruik ook alleen nog maar boxmodje, eleaf iclear. Misschien je hardware upgraden om terugval te voorkomen?

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:38

mysa schreef:
Ik mix zelf,wisselt maar Meestal 0.6mg. Gebruik ook alleen nog maar boxmodje, eleaf iclear. Misschien je hardware upgraden om terugval te voorkomen?


Jij bent er duidelijk meer in thuis dan ik haha! (Boxmodje, hardware :o ? )

Ik gebruikte eerst ook altijd 6. Die heb ik nu ook weer besteld en ook wat van 0. Ik dacht dat ik ze misschien uiteindelijk een beetje kon mixen of wat dan ook voor ik vol op 0 overga?

Verder heb ik een standaard evod kangertech sigaret.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:41

Ik meng 0 en 6, dus zit op 3

alex66

Berichten: 1773
Geregistreerd: 24-12-05
Woonplaats: poetsplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:51

Ik zit op 12 mg als ik lager ga val ik ook terug naar de zware shag.
Mysa geeft goede raad een fatsoenlijke mod is een stuk beter dan die gewone batterijen, ik heb de Istick van Elaef en de eGripII van joyetech.
Vooral de eGripII is geweldig.
Op de hoogste stand zet je de hele kamer blauw }>
De evod heeft als hoogste batterij 1000 mah , dat zou voor mij niet genoeg zijn.

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 22:44

Ben al bijna 3 jaar erg gelukkig met mijn justfog, nu de nieuwe bottomcoil. Ik mix ook zelf op 6 mg. En dan te bedenken dat ik 10 pakjes sigaretten per week rookte!

Rebel_Jits

Berichten: 5632
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 00:25

Mijn vriend is hier sinds een week mee begonnen. Hij had een 12 en 6 besteld (bubblegum en apple pie). De 12 is te sterk, dus hij gaat meer 6'jes en een paar 3'tjes bestellen.
Hij bestelt bij de rookwinkel (online dus).

Hebben jullie ook dat jullie moeten hoesten ervan?

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 08:30

In het begin wel even, maar dat was snel over. Wel veel water drinken.

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:15

Hallo allemaal ,
Zijn jullie nog druk aan het dampen?
Bestellen jullie wel eens dampgerelateerde producten op aliexpress? Zo ja.....is dit veilig? ( niet qua verzenden, maar ala ontploffingsgevaar ;) of wat dan ook?

Zammie

Berichten: 6000
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Kom uut Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:17

Yep, nog steeds aan het dampen. Ik bestel weleens via ali, maar batterijen, mods enz. niet. Clearomizers coils enz. wel.

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:20

Zammie schreef:
Yep, nog steeds aan het dampen. Ik bestel weleens via ali, maar batterijen, mods enz. niet. Clearomizers coils enz. wel.


Zou dat echt niet veilig zijn denk je?

Zammie

Berichten: 6000
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Kom uut Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:22

Weet ik niet. Veel spul is origineel. Dus dat is het probleem niet. Bij mij is het meer, als iets kapot is je filmpjes moet maken en sturen. Dat lukt mij niet, vandaar dat ik die spullen gewoon in nederland bestel.

alex66

Berichten: 1773
Geregistreerd: 24-12-05
Woonplaats: poetsplaats

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:45

Denk dat zolang je van een bekend merk besteld bij ali en niet veel aan de hand is.
Alleen als er iets stuk gaat is het een heel gedoe.
Voorlopig damp ik nog lekker door baal er alleen van dat mijn favo sapjes niet meer te krijgen zijn.

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 20:21

Bestel eigenlijk alles bij Ali behalve liquid. Favoriete damper nu: joyetech aio! In China de helft goedkoper.

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:09

Oké. Jullie durven het dus wel aan. Maakt het weinig uit als het een neppe variant blijkt te zijn..

Ik blijf maar half zwalken tussen wel roken, niet roken, dampen, toch weer wel roken. Wat een ellende.. -O- :') Het moet nou eens afgelopen zijn.

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:18

mamamier schreef:
Bestel eigenlijk alles bij Ali behalve liquid. Favoriete damper nu: joyetech aio! In China de helft goedkoper.


Zit net even te kijken op Ali. Als ik dat model intyp krijg ik best veel verschillende.
Welke heb jij?
Ik heb hier een eGo die al zeker 6 jaar oud is. Op te laden via usb kabeltje met een vrij recent aangeschafte clearomizer.
Mijn favoriete smaakje is en blijft banaan :D .

Ik heb trouwens niet het topic doorgelezen, ik stuitte per toeval op dit topic maar waar bestellen jullie je liquids?

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:35

Wat dat betreft zit ik niet te struinen. Meestal gewoon rookwinkel.nl of esig4u of zoiets dergelijks.

alex66

Berichten: 1773
Geregistreerd: 24-12-05
Woonplaats: poetsplaats

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 02:21

Liquids haal ik bij de esig4u die zit hier een dorp verder.
En wat betreft het gewoon roken er bij, elke niet gerookte sigaret is er één ;)

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 10:48

ClaudiaHS schreef:
mamamier schreef:
Bestel eigenlijk alles bij Ali behalve liquid. Favoriete damper nu: joyetech aio! In China de helft goedkoper.


Zit net even te kijken op Ali. Als ik dat model intyp krijg ik best veel verschillende.
Welke heb jij?
Ik heb hier een eGo die al zeker 6 jaar oud is. Op te laden via usb kabeltje met een vrij recent aangeschafte clearomizer.
Mijn favoriete smaakje is en blijft banaan :D .

Ik heb trouwens niet het topic doorgelezen, ik stuitte per toeval op dit topic maar waar bestellen jullie je liquids?


Liquids altijd bij dezelfde. Rookwinkel.nl
De ego: Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/eEZZ7zYJ

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 11:46

Thanks die had ik inderdaad zie staan.
Binnenkort maar eens wat bestellen.
Is deze met een vast tank?
Is me niet helemaal duidelijk.
Liquids heb ik op moment nog genoeg dus kan nog even vooruit.

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 15:07

Ja is 1 geheel. Daar twijfelde ik eerst over want ik laat m nog wel eens vallen. Als je tank stuk gaat, kan je het hele apparaat weggooien... maar dat is zelfs mij nog niet gebeurd
Dampt echt fantastisch, niet al te groot, gaat bijna een dag mee (en ik damp heel veel). Mijn vriendin dampt redelijk normaal en die kan er bijna 2 dagen mee dampen voor ze m moet opladen. Verbruik ligt wel hoger dan m'n simpele losse tank en batterij.

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 18:52

Afbeelding

Ik heb deze.
Het rode deel is al heel oud maar doet 't nog prima.
Clearomizer in okt gekocht.
ik lag toen 10 dgn in het ziekenhuis en mocht m'n bed niet uit.
Ik rook normaal gewone sigaretten, maarja dat mag niet in het ziekenhuis :')
Dus moeders gevraagd of ze thuis m'n eGo op wilde zoeken incl lader en even een nieuwe clearomizer erop.
Had ik iig iets, was er hé blij mee die 10 dgn.
Hij doet ook prima nog.
Wil tzt toch van het gewone roken af dus daarom wil ik kijken voor een andere esmoker

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 11:48

Wat late reactie (maandje haha) maar kom niet zo vaak meer op bokt.

ClaudiaHS: Ik zou van batterij wisselen als ik jou was. Over het algemeen moet je er vanuit gaan dat je ongeveer een jaartje goed kan doen met een batterij. Als hij het dan nog goed doet kan je er gerust nog een half jaartje bij plakken, maar tegen de twee jaar of meer zou ik niet doen. Weet niet hoe oud die van jou is, maar dat soort modellen ben ik destijds mee begonnen en das toch al wat jaren geleden...

Voor wat betreft Aliexpress: Ik zou daar niet zo snel dampwaar bestellen. Misschien clearomizers, coils etc. Maar echt niets met batterijen. Als je dan toch in China wil bestellen kijk dan even op bijvoorbeeld Fasttech. Als daar authentic bij staat dan is het ook echt authentic. Dat gevoel heb ik bij Aliexpress eigenlijk nooit. En voor wat betreft batterijen etc kan dat best wel gevaarlijk zijn.

Hou alsjeblieft allemaal in het achterhoofd dat batterijen die voor mods en dampen gebruikt worden echt geen simpele AA batterijen zijn. Bij verkeerd gebruik zijn ze best gevaarlijk. Gebruik ook altijd een correcte oplader en NOOIT de oplader van je telefoon of tablet om een batterij van een mod op te laden.

Ik zit momenteel even met een dipje met mijn Kayfun v5. Krijg er totaal geen smaak uit. Niet met 23/77 (PG/VG) Charlie Noble liquid, maar ook niet met de "normale" Flavourtec (50/50). Baal als een stekker. Smaak doet het wel gewoon goed op mijn Sense Herakles Hydra, dus het is gelukkig geen smaakblock.

Iris82

Berichten: 39858
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 11:50

Eens met Sypheron. Onze particuliere afdeling handelt nogal wat schade door ontploffing af door zaken met batterij die vua Aliexpress besteld zijn.

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 12:12

Ik bestel echt vrijwel alles in China. Al een dikke 4 jaar. Nooit problemen en als die er wel zijn, altijd netjes opgelost. De ego producten zit altijd sticker op waarmee je kunt checken op authenticiteit.
Ik bestel ook nooit de goedkoopste, maar bij vaste shops.
Heb ongeveer alle Chinese sites wel gehad, fasttech ook fan van, veel snellere verzending dan Ali.