bloedverlies en hoesten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

bloedverlies en hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 00:53

Hallo.
Op donderdag/avond kwam er opeens een hoest op zetten. Die tot de dag van vandaag er nog steeds is. Ik hoest(droge hoest) me helemaal suf en het is zo erg zelfs dat ik bijna niet meer kan hoesten van de spierpijn in mijn buik. Ook ben ik best wel verkouden.
Het hoesten deed vooral gister erg pijn op mijn borst, vandaag is die pijn gelukkig wat minder.

Ik heb gister me laatste pil ingenomen en dan moet ik maandag ONG worden. Ik slik hem vaak 2 maanden door. Maar nu vanavond was ik ineens even ongesteld? Ik schrok er echt van. Nooit eerder gehad, dat ik eerder ONG wordt dan normaal.

Weet iemand of dit met elkaar temaken heeft?
Of tips? :)
Liefs

Jolienfortun

Re: bloedverlies en hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 00:56

Misschien even zo een tussenbloeding of hoe noem je dat? Maar als je het niet vertrouwd waarom ga je dan niet naar de huisarts? :)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 01:06

Jolienfortun schreef:
Misschien even zo een tussenbloeding of hoe noem je dat? Maar als je het niet vertrouwd waarom ga je dan niet naar de huisarts? :)

Ikga niet voor elk hoestje of kuchje naar de dokter toe.
Als het maandag nog niet over is ga k naar de dokter.

Ohja ik had wel beetje verhoging vanmiddag.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 01:29

maar je vind het wel belangrijk genoeg om informatie op bokt te vragen .....

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 01:38

Aangezien wij op Bokt allemaal medisch onderlegd zijn is dit idd de aangewezen plek voor je vraag |o
Misschien even je huisarts bellen voor een antwoord?

Jolienfortun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 02:03

michelle933 schreef:
Jolienfortun schreef:

Ikga niet voor elk hoestje of kuchje naar de dokter toe.
Als het maandag nog niet over is ga k naar de dokter.

Ohja ik had wel beetje verhoging vanmiddag.

Bedoel het maar goed hoor ;)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 08:55

Ohw joh, waar maak je, je zorgen om? Je bent gestopt met de pil dus je wordt ongesteld. Dat het ineens een dagje eerder komt dan normaal kan gebeuren. Je lichaam is niet helemaal lekker dus kan beetje anders reageren dan normaal.

Voor het hoesten, noscapine.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 10:56

Thats_Me schreef:
Ohw joh, waar maak je, je zorgen om? Je bent gestopt met de pil dus je wordt ongesteld. Dat het ineens een dagje eerder komt dan normaal kan gebeuren. Je lichaam is niet helemaal lekker dus kan beetje anders reageren dan normaal.

Voor het hoesten, noscapine.

Ik was niet gestopt? Ik wilde stoppen.
Vrijdagavond mijn laatste ingenomen en zaterdag begin vd avond werd ik het ineens? Dat klopt niet omdat k die avond ervoor er nog 1 had ingenomen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:22

Geen probleem hoor.
Dat heet een tussenbloeding.
Hoesten gaat vast vanzelf over, en je kunt altijd een zwangerschapstest doen.
Ben je helemaal gerustgesteld.

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:33

Denk dat je lichaam gewoon beetje van streek is, hormonaal gezien, doordat je niet lekker bent dus wat verminderde weerstand hebt. Heb je misschien iets van medicijnen geslikt? Daar zou het ook door kunnen komen, soms wordt de werking van de pil dan wat minder.
Zou gewoon even afwachten tot je "gewoon" ongesteld bent geweest. Mocht het de volgende keer weer zo zijn kun je altijd ff navraag doen bij je HA. Denk op zich dat het geen kwaad kan hoor, had het vroeger, toen ik nog aan de pil was, regelmatig.
Beterschap iig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:39

lijkt me niet met elkaar te maken hebben, maar het hoesten klinkt wel als hoe mijn longontsteking begon := Weet niet of het hoesten echt zó erg is, of dat je je vooral zorgen maakt om het 'verband', maar als het echt zo erg is als je hier zegt zou ik wel even naar de HA gaan voor een check :Y)
Vooral omdat je ook pijn op je borst hebt en 'niets' ophoest.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:11

michelle933 schreef:
Hallo.
Op donderdag/avond kwam er opeens een hoest op zetten. Die tot de dag van vandaag er nog steeds is. Ik hoest(droge hoest) me helemaal suf en het is zo erg zelfs dat ik bijna niet meer kan hoesten van de spierpijn in mijn buik. Ook ben ik best wel verkouden.
Het hoesten deed vooral gister erg pijn op mijn borst, vandaag is die pijn gelukkig wat minder.

Ik heb gister me laatste pil ingenomen en dan moet ik maandag ONG worden. Ik slik hem vaak 2 maanden door. Maar nu vanavond was ik ineens even ongesteld? Ik schrok er echt van. Nooit eerder gehad, dat ik eerder ONG wordt dan normaal.

Weet iemand of dit met elkaar temaken heeft?
Of tips? :)
Liefs

Sorry maar wat mij op valt is dat jij elke 3 a 4 dagen zulke topics opent