Helaas ging alles niet zoals gepland. Ik raakte in een dip en die duurde een heel aantal weken. Ik kan nu wel zeggen dat ik er weer uit aan het klimmen ben, dus dat is goed nieuws

Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik tot ongeveer een jaar geleden verschillende depressies heb doorgemaakt. Het is 4,5 jaar heel zwaar geweest, zowel voor mij als mijn omgeving.
In die peroide had ik naast enorme stemmingswisselingen ook eetbuien. Ik móest eten, en als ik niks kon vinden at ik zelfs suikerklontjes.
Die 'dip' van de afgelopen weken stelde gelukkig(!) niet zo heel veel voor.
Maar... Alle kilo's die ik kwijt was, zitten er weer aan. Meer zelfs
Niet zo'n probleem op zich, zij het niet dat ik 4 weken terug nieuwe medicatie heb gekregen. Dit is spul waar heel veel mensen dik van worden. En dan echt dik, dat blijft niet bij stevig.

Daarbij komt dat ik te veel eet en te weinig sport. Ik snoep/snaai heel veel tussendoor, heb vaak ook nog een eetbui (elke dag
) waarbij ik eet tot ik misselijk ben. Sporten vind ik moeilijk, kan de motivatie niet goed vinden omdat ik (dankzij de medicatie) ook vaak moe ben.Ik vind het heel fijn als je de moeite hebt genomen tot hier te lezen. Ervaringen en tips zijn erg welkom!
Mocht iemand willen weten welke medicatie ik het over heb, mag dat via pb
Maar de rem is er dus niet bij mij, en dat is heeeeeeel frustrerend....
Of ik eet rustig een kilo worteltjes op.