Sorry dat ik jullie lastig val met dit vieze onderwerp (ik walg echt van buikgriep...)...
Dinsdag had ik lichte buikloop, ik ben dan niet naar school gegaan. Ik heb een pilletje gepakt, voorgeschreven bij een dokter want mijn zus had 2 weken geleden hetzelfde.
Het was voorbij, dus woensdag terug naar school, vandaag ook en er was niets meer aan de hand. Tot nu dan, elke 5 min moet ik naar het toilet, mijn maag maakt een heel raar geluid de hele tijd, een soort van grommen, maar het kan niet van de honger komen want ik heb helemaal geen honger.
Ik ben echt bang dat ik nu buikgriep heb en ik durf dan ook niet te gaan slapen want vorige keer toen ik buikgriep had, was het erger toen ik ging slapen... Ik zit hier nu super hard te huilen, want we hebben een schooluitstap morgen en ik kijk hier al zo lang naar uit... Bestaan er pilletjes tegen de buikgriep of helpt dat eigenlijk allemaal niets? Voorlopig nog niet moeten braken, dus zou ik dan nog eens een pilletje pakken tegen buikloop? Ik wil echt mee...
te laten gaan. Je hebt niet voor niks diarree, je lichaam loost zo snel de ziekmakende kiemen. Gewoon even een dagje weinig eten, wat licht voedsel alleen als je trek krijgt en dan is het meestal zo weer over. Het is heel vervelend, maar we hebben er allemaal wel eens last van. Probeer je niet te druk te maken.
Ik zou voorlopig toch verwachten dat het gewoon een vervelend virusje is