)Het is een behoorlijke smak geld, maar ik was al overstag gegaan.
Nu ga ik toch twijfelen.. Mensen met ervaring mbt wimperextensions? Ziet het er heel nep uit en is het echt niet schadelijk?
Niet dat ik straks geen wimper meer op me ogen heb..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)

Raponsje schreef:Mijn schoonzus heeft ze gehad op haar bruiloft.
Het nadeel was dat ze toen de neppers er weer uit moesten ze haar eigen wimpers er mee uit trok.
Ze ziet er nu uit als een albino.![]()

het is niet schadelijk voor je wimpers mits je ze er goed af laat halen. AaronYve schreef:Je hoeft geen mascara meer te gebruiken. Ze laten snel los, je moet zeker na een week tot max 2 weken weer terug. Ze zijn niet zichtbaar want het lijken echte wimpers.
ik heb ze gehad maar was leuk voor eventjes. Je moet echt oppassen met water en kunt er bijna niet mee zwemmen of fatsoendelijk douchen. Dus als je en feestje/feestdagen hebt leuk maar zal ze er daarna weer laten uithalen
AaronYve schreef:Je hoeft geen mascara meer te gebruiken. Ze laten snel los, je moet zeker na een week tot max 2 weken weer terug. Ze zijn niet zichtbaar want het lijken echte wimpers.
ik heb ze gehad maar was leuk voor eventjes. Je moet echt oppassen met water en kunt er bijna niet mee zwemmen of fatsoendelijk douchen. Dus als je en feestje/feestdagen hebt leuk maar zal ze er daarna weer laten uithalen