Vanmiddag had ik weer sinds 4 of 5 weken gym, een vak wat ik ontzettend leuk vind en erg naar uit kan kijken

Nu heb ik een knieblessure, en was ik gister al bang dat die roet in het eten zou gooien.
Maar nee hoor. We waren Floorball aan het doen, een soort hockey in de zaal.
We waren wedstrijdjes aan het spelen en alle teams waren erg fanatiek.
Nu ben ik zelf rechtshandig, dus 'stuur' ik de bal ook met rechts, waardoor je je rechterhand onder aan de stick vast moet houden en je linkerhand boven aan de stick.
Zo ziet zo'n stick eruit:
http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=en& ... ,s:0,i:176
Met, zoals je kunt zien, aan de bovenkant van de stick een soort dopje.
Als dat dopje er niet op zit, dan houd je een soort dikke buis met een scherpe rand over.
Nu zijn bij een aantal sticks van onze school de dopjes eraf, waardoor je dus die rand van de buis in je handen hebt.
Nu wilde ik de bal naar links 'slaan', en precies op dat moment komt er een jongen van het andere team aan die de bal juist naar(voor mij gezien) rechts wil slaan.
Hierdoor 'boort' mijn stick dus in mijn hand.
Dit deed even gruwelijk veel zeer, waarna ik ook de meest onbeleefde woorden heb gebruikt(waar ik nu uiteraard ontzettende spijt van heb!).
Ik ben de rest van het blokuur niks meer waard geweest, omdat ik weinig tot geen kracht kon zetten, omdat anders mijn hand best zeer ging doen.
Ik heb mijn hand niet gekoeld oid, ben gewoon wissel gaan staan.
Heb vanmiddag ook nog paard gereden, wat niet heel goed ging, omdat ik dus nauwelijks kracht kon zetten en bij de minste druk op de teugels, voelde het alsof er een soort schok door m'n hand ging.
Nu zitten er 2 kleine blauwe plekken aan de binnenkant van mijn hand. Ik denk dat de ene zo'n 0,5cm x 2,5cm is, en de ander is nog kleiner.. Die is ongeveer de helft van de andere blauwe plek.
Ik kan verder goed een vuist maken, alleen tijdens het strekken trekt het.
Ik denk zelf dat ik het even moet aankijken voor ik de HA bel, denk dat het gewoon een spier is, maar wat denken jullie?
Even een nachtje slapen en kijken hoe het dan is?
PS: Mijn hand is dus niet dik/gezwollen. Ook niet geweest. Alleen tintelt mijn hand nu bij de knokkel van mijn pink en op het kussentje van mijn duim. Dit is dus niet de plek waar ik de blauwe plek heb zitten, die zitten precies in het midden van mijn handpalm.