Voorhoofdholte onsteking --> hoofdpijn --> geluidsoverlast!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

InezFlip

Voorhoofdholte onsteking --> hoofdpijn --> geluidsoverlast!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 13:07

Ja kort samengevat.

Ik loop al ruim een week met hoofdpijn. Ben er inmiddels achter dat ik een voorhoofdholte onsteking heb. Ik heb hoofdpijn, het licht doet me zeer aan de ogen. Me kaken doen pijn, me ogen tranen en voel me zo belaberd, niezen, hoesten benauwd en een nacht koorts gehad.

Nu had ik een vogel nog maar 2 weken die stond op mijn kamer, ik heb hem uit wanhoop weg gedaan omdat die zijn *** niet kon houden en ik had zo'n hoofdpijn! Nu woont die bij mijn beste vriend. Denk je daar eindelijk vanaf te zijn. Heb je ook nog een moeder die doof wordt dus heel hard praat, extra hard als ze met mensen belt. Zo belde ze de buurvrouw dat ik gister de auto van haar vriend had aangereden. Ja de hoofdpijn houd me niet al te scherp, maar ik moest van me vogel af. Maar me moeder praten zo hard dat ze die telefoon niet eens nodig had jo, de buurvrouw kon der zo ook nog wel horen. En dan mag ik er niks van zeggen he! Maar voor de grap vergeten we even dat ik hoofdpijn heb, al een week lang.

En ja dan denk je alles wel gehad te hebben, gaan de andere buren hun muziek aandoen. En niet zo zachtjes ook, hoor zelfs als ze een bericht op de fb chat hebben. Kan live meegenieten, meezingen.

Ik wordt gek!!!!

Ik ben ik staat zo me jas aan te trekken en ergens buiten te gaat zitten waar t stil is.

Condor

Re: Voorhoofdholte onsteking --> hoofdpijn --> geluidsoverlast!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:28

Wie houd je tegen? :')

Niks aan te doen, uitzieken en paracetamolletjes naar binnen werken. ;)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:34

Goh dus je doet een vogel weg omdat je hoofdpijn hebt? Apart.
Dan zou ik maar niet naar buiten gaan, daar zijn ook vogels...

Heb het de afgelopen 2 weken ook gehad... Paracetamolletje (of ibuprofennetje), eventueel speciale neusspray en in je bed uitzieken.

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 13:37

Ik wou gewoon even graag me gezeur kwijt. Buiten is de zon zo fel nu hier en dat doet zeer aan me hoofd dus zit binnen met de gordijnen dicht. Jammer want ik houd van de zon.

Ik heb me vogel niet alleen weg gedaan om mijn hoofdpijn. Hij zat hier alleen en kreeg te weinig aandacht dat was zielig, na beneden kon die niet, mijn moeder heeft een kat.

Neuspray en paracetamol ben ik mee bezig, inbuprofen mag ik niet.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:53

Ik heb 3 weken een voorhoofdsholteontsteking gehad en het begint nu eindelijk een beetje over te gaan. Pijnstillers slikken werkt er niet echt bij, maar ik zou vooral ibuprofen slikken (werkt ontstekingsremmend).
Dit kan nog wel een tijdje duren :(:)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:48

Ik snap je frustratie! :(:)
Heb ieder jaar 2x voorhoofdsholte-ontsteking. Kan er echt wekenlangg mee rondlopen, enige wat bij mij helpt is antibiotica. Alleen dan pas zakt t.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:51

:')

rustig rustig
hoe bozer je word hoe meer hoofdpijn je krijgt

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:52

Ik heb er ook ieder jaar weer last van. De 'herrie' is balen maar weinig aan te doen. De tip die ik je wel mee wil geven is om minimaal 2x per dag te stomen. Heb je geen stoomaparaat dan gewoon een grote schaal met gekookt water en een handdoek over je hoofd.

LauwtjuhLevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:54

:(:) * zucht * Ik herken je verhaal helemaal!

Ik heb laatste paar dagen ook erge hoofdpijn. En van onze beide buren hebben wij iedere ochtend last doordeweeks.
Normaal moet ik er altijd al voor 7 uur uit, dus dan heb ik er geen last van. Maar ik had geregeld dat ik tot 9 uur kon blijven liggen om weer
wat bij te trekken. Maar eerst word je om half 8 gewekt doordat ze de trap op en af denderen, en dan nogmaals om 8 uur weer gewekt doordat ze de deur uit gaan. Kan ik een keertje uitslapen word ik alsnog gestoord door die vervelende buren!

Hopelijk gaat de zeurdende/stekende hoofdpijn snel weer weg!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:58

Achter een beeldscherm zitten is vaak ook niet bevordelijk als je hoofdpijn hebt :Y)

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 11:44

Oordoppen! Ik heb zelf die van sleepsoft zodat het niet helemaal afsluit en ik nog gewoon met iemand kan praten. Ideaal die dingen! (hebben ze bij de aphotheek)

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 13:19

phormicola, ibuprofen mag ik helaas niet slikken :( 3 weken!!? Nee balen.

Cyn_x, dan heb ik echt medelijden met jou, 2 keer per jaar is erg veel. Ik heb t gelukkig nog nooit eerder gehad!

dide, oordoppen werkt wel tegen t geluid maar tis vooral die dreun die door je hoofd gaat.

Iedereen veder bedankt voor de reactie's en jullie ook beterschap!

Ik slik paracetamol, liever niet teveel. Gebruik neuspray, otrivin, op aanraden van de dokter. En ik moet ook gaan stomen alleen had daar een mooie schaal voor alleen die heb ik gesloopt dus moet even iets vervangens gaan zoeken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 13:21

InezFlip schreef:
Ik heb me vogel niet alleen weg gedaan om mijn hoofdpijn. Hij zat hier alleen en kreeg te weinig aandacht dat was zielig, na beneden kon die niet, mijn moeder heeft een kat.

en dat kon je je niet eerder bedenken? :?

Jammer dat je geen ibuprofen mag. Dat is echt ideaal bij hoofdpijn.
Ik heb ook een voorhoofdsholte ontsteking gehad en was er iets meer dan vijf weken mee zoet.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 13:26

Even langs de huisarts voor echte goed neusspray.

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 13:26

Cayenne schreef:
InezFlip schreef:

en dat kon je je niet eerder bedenken? :?

Jammer dat je geen ibuprofen mag. Dat is echt ideaal bij hoofdpijn.
Ik heb ook een voorhoofdsholte ontsteking gehad en was er iets meer dan vijf weken mee zoet.

Sorry hoor maar vind echt een belachelijke reactie, waarop baseer jij dat ik dit niet eerder kon bedenken.

kohtje, de HA adviseerde mij juist deze.

Kan moeilijk een vogel lenen om uit te proberen of het een geschikt huisdier voor mij is, kan er moeilijk wat aan doen dat mijn moeder de kat nog steeds niet heeft weg gedaan want de vogel zou beneden gaan wonen, en kan er moeilijk wat aan doen dat er plotseling een verandering komt dat ik minder tijd heb. + ik zorg ontzettend goed voor mijn dieren en het was beter voor mijzelf als de vogel weg ging want ja ik denk voor t eerst eens een keer aan mijzelf, en beter voor de vogel dat hij weging want nu is die veel blijer. Ik kan niet in de toekomst kijken. Jammer direct zo'n reactie te krijgen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 13:30

InezFlip schreef:
Sorry hoor maar vind echt een belachelijke reactie, waarop baseer jij dat ik dit niet eerder kon bedenken.

kohtje, de HA adviseerde mij juist deze.

Kan moeilijk een vogel lenen om uit te proberen of het een geschikt huisdier voor mij is, kan er moeilijk wat aan doen dat mijn moeder de kat nog steeds niet heeft weg gedaan want de vogel zou beneden gaan wonen, en kan er moeilijk wat aan doen dat er plotseling een verandering komt dat ik minder tijd heb. + ik zorg ontzettend goed voor mijn dieren en het was beter voor mijzelf als de vogel weg ging want ja ik denk voor t eerst eens een keer aan mijzelf, en beter voor de vogel dat hij weging want nu is die veel blijer. Ik kan niet in de toekomst kijken. Jammer direct zo'n reactie te krijgen.

Ik baseer dit op je eigen uitspraken, oa uit je openingspost en de post erop. Dat je er eindelijk vanaf was en dat hij z'n kop niet kon houden. Het is ook algemeen bekend dat een vogel niet alleen hoort te zitten. Verder is dat natuurlijk offtopic, dus terug naar waar het om gaat:

Achter de pc vandaan helpt ook. Het licht van bijvoorbeeld een pc of tv verergert vaak juist hoofdpijn. Ik kon de eerste weken helemaal geen pc, radio of tv verdragen. Uberhaupt deed het licht alleen al pijn.