Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

* zucht * Ik herken je verhaal helemaal!
3 weken!!? Nee balen.InezFlip schreef:Ik heb me vogel niet alleen weg gedaan om mijn hoofdpijn. Hij zat hier alleen en kreeg te weinig aandacht dat was zielig, na beneden kon die niet, mijn moeder heeft een kat.
Cayenne schreef:InezFlip schreef:Ik heb me vogel niet alleen weg gedaan om mijn hoofdpijn. Hij zat hier alleen en kreeg te weinig aandacht dat was zielig, na beneden kon die niet, mijn moeder heeft een kat.
en dat kon je je niet eerder bedenken?![]()
Jammer dat je geen ibuprofen mag. Dat is echt ideaal bij hoofdpijn.
Ik heb ook een voorhoofdsholte ontsteking gehad en was er iets meer dan vijf weken mee zoet.
InezFlip schreef:Sorry hoor maar vind echt een belachelijke reactie, waarop baseer jij dat ik dit niet eerder kon bedenken.
kohtje, de HA adviseerde mij juist deze.
Kan moeilijk een vogel lenen om uit te proberen of het een geschikt huisdier voor mij is, kan er moeilijk wat aan doen dat mijn moeder de kat nog steeds niet heeft weg gedaan want de vogel zou beneden gaan wonen, en kan er moeilijk wat aan doen dat er plotseling een verandering komt dat ik minder tijd heb. + ik zorg ontzettend goed voor mijn dieren en het was beter voor mijzelf als de vogel weg ging want ja ik denk voor t eerst eens een keer aan mijzelf, en beter voor de vogel dat hij weging want nu is die veel blijer. Ik kan niet in de toekomst kijken. Jammer direct zo'n reactie te krijgen.