Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mama_Rianne schreef:Oke, ik heb verder geen buikpijn ofzo.. maar wel raar dat t nu ineens na 3 jaar gebeurt. Had natuurlijk niks in huis..
Spiraal is gezet in t ziekenhuis vanwege keizersnee, moet ik daar dan heen bellen of gewoon mn HA?

hesterve schreef:Als geen gezinsuitbreiding wilt zou ik het zeker nog even laten controleren. Oud collega is zwanger geworden terwijl ze een spiraaltje had .Naar de huisarts geweest toen ze zwanger bleek te zijn bleek en het is waarschijnlijk zo dat ze het spiraaltje of verloren is of het zwerft ergens in haar lijf ... Gister is haar baby geboren en nu kunnen ze binnenkort kijken of het inderdaad nog ergens in haar lijf zit.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk zeg.
) en ik ben echt niet kleinzierig (ik heb immers een bevalling, 5 galsteenkolieken en 2 galblaasontstekingen doorstaan). HA zei dat ie waarschijnlijk verkleefd had gezeten. Maar goed, ben blij dat hij eruit is en er komt nooit meer een nieuwe
NOT
hesterve schreef:Als geen gezinsuitbreiding wilt zou ik het zeker nog even laten controleren. Oud collega is zwanger geworden terwijl ze een spiraaltje had .Naar de huisarts geweest toen ze zwanger bleek te zijn bleek en het is waarschijnlijk zo dat ze het spiraaltje of verloren is of het zwerft ergens in haar lijf ... Gister is haar baby geboren en nu kunnen ze binnenkort kijken of het inderdaad nog ergens in haar lijf zit.