Levensverhaal met veel gebeurtenissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lionn

Levensverhaal met veel gebeurtenissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 23:13

Hallo iedereen , dit is een goedgekeurd schaduwaccount voor mijn echte identiteit hier op bokt
niet weer te geven door wat er allemaal hier omschreven gaat worden.... mijn levensverhaal.
mocht je een ideetje hebben wie ik be , gelieve mij dan een pb ste sturen ipv van mijn echte accountmaam hier te zetten

Het begon allemaal 16 jaar geleden..
mijn moeder was 5 maand in verwachting van me toen ze dit ondekte
en kon dus geen abortus meer plegen ook adoptie was geen optie want niemand uit de familie en vader ook niet..
dus werd ik geboren na een moeilijke bevalling die heel lang duurde en
na tijdje in ziekenhuis te verblijven mocht ik naar huis en daar begon het allemaal,
nog maar net 2 maand oud en ze wou mij naar beneden gooien van het appartement gebouw
waar we op hoogste etage woonde !Dit is niet gelukt doordat mijn peter onverwachts kwam en
mij meteen vastgenomen heeft , na die tijd tot mijn 3,5 levensjaar weet ik niks meer omdat ze mij daarover niks gezegd hebben.
Mijn vader & moeder woonde nog steeds samen en vaak was er geroep in huis omdat mama
alweer dronken was en papa werd dus elke keer zeer woest op haar en
zo ontstonden er dagelijks ruzies waarbij ik me elke keer onder bed verschuilde of in de kast.
De scheiding werd bijna officieel en opeens werd ik in een instelling 'gestopt' waar ik 2 jaar zat ,
ik was inmiddels 4 jaar oud. Fijne tijd heb ik niet gehad daar ; ik kreeg een eetstoornis en
momenteel eet ik geen vlees en amper groenten,
ik eet met mijn ogen en gedachte wat totaal fout is..
stilletjes bouw ik het op maar op één of andere manier lukt het mij niet &
vroeger heb ik daarvoor in behandeling geweest maar het hielp niet.
We waren in het huis met een stuk of 15 kinderen, iets te veel vind ik maar goed daar heb ik geen fijne tijd gehad..
op een gegeven moment werd ik door 1 van de jongens daar verkracht en heb mooi men mondje gehouden tot nu !
Op een gegeven moment heeft mijn meter mij weggehaald uit die instelling ,
ik was ondertussen 6 jaar oud en leefde bij mijn meter en peter maar daar was het ook niet goed voor me;
2 jaar lang werd ik misbruikt door mijn peter ( beste vriend van mijn meter waarmee ze al 30 jaar samengewoond)
ook dit heb ik stilgehouden voor iedereen uit mij omgeving.
Op mijn 8 ste haalde mijn vader me bij hem in huis bij zijn vriendin met 4 kinderen ;
alles was in het begin perfect maar naarmate ik me meer thuis begon te voelen en papa gaan werken was werd ik achter zijn rug elke keer opgesloten in de kelder en haar kinderen sloegen mij en staken alles op mij ,
waarbij ik moest opdraaien voor alles wat zij deden terwijl de moeder wist dat ik het niet was !
Dit heb ik 2 jaar volgehouden tot mijn vader onverwachts thuis kwam en
mij hoorde slaan tegen de deur van de kelder waar er gerief voor stonden zodat ik er niet uit kon;
meteen zijn we verhuisd naar een eigen huisje waar ik nu nog steeds woon.
van mijn 10 jaar tot 14 jaar was alles perfect buiten dat ik geen moeder figuur had want zij verafschuwde mij en
elke keer als ik haar opzocht sloeg ze de deur toe als ze mij zag..
niet leuk voor een 12 jarig kind maar goed ik heb zonder moeder geleefd altijd en was het gewend.
Maar op mijn 14de kwam de 'tienerliefde' van mijn vader hier wonen ,
ze hadden samen al 1 kind maar door omstandigheden door haar ouders hebben ze tijdens haar zwangerschap nooit contact gehad ,
want ze maakte haar wijs dat mijn vader niks meer met haar te maken wou hebben.. wat niet waar is !
Zij kwam hier wonen en 6 maand later trouwde ze,
ik respecteerde voor de 1ste keer dat er een moederfiguur was in mijn leven maar het was allemaal schijn want ,
elke keer liep ze weg van huis terug naar ouders met spullen uit huis en
geld die mijn vader gekocht had en zijn geld was aangezien ze geen loon had,
maar al pensioen kreeg omdat ze niet zelfstandig genoeg kon zijn ( mentaal gehandicapt),
elke keer als ze wegging ging ze klacht indienen tegen mij , buren en vader wegens "slaan en verwondingen" ??
We hebben haar nooit zelf met 1 vinger aangeraakt ! zo 6 keer op rij is het gebeurt tot dat ze ooit eens onverwachts binnenkwam met haar broers ( 2 'grote' jongens zie agressief zijn ) en ze duwde me de zetel in en
dreigde me te vermoorden samen met mijn hondje die ik al 13 jaar had..
Ze namen bijna alle elektronische spullen mee waaronder tv van boven de 2000 euro..
Na dit kwam ze terug waarbij ze mij vastnam en wou slaan waarbij ik naar haar sloeg uit verdediging want ze had mijn keel vast..
ik werd op de grond geduwd en werd geslagen door haar broers en haarzelf ,
ook zeiden ze dat mijn vader geluk had dat hij niet thuis was of dood zou geweest zijn ( daar waren haar broers echt in staat voor !).
Ze had mijn vader aangeklaagd met een vals doktersbriefje dat ze zelf had geschreven
waarop de advocaat van mijn papa haar heeft betrapt waardoor wij haar hebben aangeklaagd en
tot nu toe wachten we nog steeds af tot waar het loopt..
Nu even weer terug naar mijn moeder ; toen ik klein was mocht ik 1 dag bij haar komen van de kinderrechter met als gevolg dat ze mij wou laten verdrinken in bad..
Meteen weer naar huis gegaan en niks meer van gehoord , zelf geen kindergeld ontvangen.
We hadden tegen haar ook een aanklacht die voor de rechter ging verschijnen
want ze was al over de 3000 euro achterstand van kindergeld !
Vorig jaar op kerstdag 25 december 2011 kwam de politie plots bij ons aan deur en
we dachten dat het daar over ging omdat hij haar naam uitsprak maar dat was het niet...
Hij kwam ons verwittigen dat ze vermoord is op kerstdag ,
door haar stiefzoon ( de zoon van haar man , die het jaar ervoor zelfmoord pleegde),
Hij had haar zodanig zitten te slaan en schoppen dat ze een hersenbloeding kreeg bij haar hersenstam en dus hersendood verklaard werd.
Ik heb maar 5 minuutjes geweend omdat het toch mijn mama was ,
maar meer heb ik niet gelaten door wat ze allemaal heeft gedaan.
Dag erna 26 december ben ik naar ziekenhuis gegaan voor haar te zien ,
mijn vriend was mee en na jarenlang mijn moeder niet te zien ; zie ik haar aan zulke apperaten liggen ,
helemaal blauw lichaam van kneuzingen , breuken en blauwe plekken..
Wat schrok ik want zelf wimpers zag je niet meer door zwellingen !
Ik ben door mijn benen gezakt en overreind geholpen door dokters en mijn vriend.
We wouden zelf de begravenis regelen maar we moesten wachten tot de autopsie gedaan was voor het moordonderzoek ,
wij om de 3 dagen belle met elke keer als antwoord
' we kunnen haar nog niet vrijgeven' maar 1 week later belde we en zeiden ze ons ; " ze is al 2 weken begraven" en hingen de telefoon op... schandalig !
We hebben uiteindelijk haar graf toch gevonden,
mijn vader toch want tot op de dag van nu ben ik nog steeds niet gaan bezoeken door schrik.
ik heb me nooit geliefd gevoeld en zocht dit toen ik aan het puberen was bij jongens die gewoon een liefje wouden hebben..
Alleen gekus en geknuffel en verder niks voor het maar even te zeggen !

Nu ben ik 16 jaar en begint alles op een rijtje te komen en
te verbeteren mijn leven maar heb soms een 'terugval' waarbij ik niks meer kan en depressief ben..
waardoor ik al meerdere keren allerlei pogingen heb gedaan voor zelfmoord te plegen .
Ben toch blij dat het niet gelukt is na die talloze kansen !
Sinds dit jaar gaat ik mij beter inzetten op school en
niks meer mij laten tegenhouden van uit het verleden al is dat moeilijk soms in periodes.
ik ben inmiddels al sinds 5 maart 2011 met een zeer lieve jongen waarbij er echt een toekomst samen is maar het tegenligger is bij de communicatie..
Door het verleden kan ik plots omslaan van gedrag waarbij er ruzies komen en
ik uit eindelijk sorry blijf zeggen ,
al duizenden keren maar ik kan het blijven zeggen zonder resultaat want hij begrijpt niet dat het allemaal door bovenstaande komt.
Ik vertrouw hem volledig en wil dit ook zeker zeggen ,
maar elke keer als ik het wilt zeggen staat mijn verstand op 0 en blijft men mond toe alsof ze vastgeplakt is !
Ik zal het uiteindelijk ook tegen hem zeggen want dit is de jongen waar ik een toekomst mee ziet en
dat weet ik zeker en langs zijn kant ook hetzelfde gedachte..
ik heb alleen tijd nodig en het goede momenten vinden , wanneer het zal zijn ??
weet ik helemaal niet maar hij zal het zeker en vast weten want niemand heeft het echt verhaal geweten tot op de dag van vandaag en
wil het toch uiten en 'vertellen'
Niemand hier kan mijn identiteit weten , daardoor dat ik het hier neerschrijf!
Ik ben zeer slecht in het neerschrijven van gevoelens enz dus alvast bedankt allemaal voor het lezen !
Dankjewel allemaal ; eindelijk eens alles neerschrijven lucht zo veel op !

LibertyHorse

Re: Levensverhaal met veel gebeurtenissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:21

Wow, wat heftig zeg!
Ik wens je heel veel geluk toe in de toekomst! :(:)

Lionn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 23:22

Dankjewel i
ik heb zeer vaak 'downmomementen' maar probeer er het beste van te maken

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:23

Ja, dat snap ik.. Is ook echt heel erg heftig hoor. Dan komt ook alles soms weer even boven..

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:27

Wow meid wat een verhaal, hoop dat je hier wel professionele hulp bij krijgt want jij hebt echt veel meegemaakt zeg, heel veel sterkte :(:)

Lionn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 23:29

professionele hulp ga ik zeker en vast nemen maar pas wanneer ik op men eigen ben ,
maar momentele niet doordat niemand het in rl weet en zeker mijn vader niet.
hij zou flippen aangezien hij nog wekelijks mijn peter zie.

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:30

Sorry, mag ik vragen wat meter en peter is? ;$

Lionn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 23:33

dat verschild bij iedereen ,
maar bij ons in de familie is mijn meter gewoon de moeder van mijn papa
en mijn peter nu eigelijk de beste vriend van mijn meter :)

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:34

Oh oke.
Sorry, dat kende ik nog niet.

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:34

Lionn schreef:
professionele hulp ga ik zeker en vast nemen maar pas wanneer ik op men eigen ben ,
maar momentele niet doordat niemand het in rl weet en zeker mijn vader niet.
hij zou flippen aangezien hij nog wekelijks mijn peter zie.

Maar je vader weet wel het 1 en ander van je verleden neem ik aan toch? Je hoeft hem dan echt niet alles te vertellen hoor. Een psycholoog/maatschappelijk werker heeft ook zwijgplicht. Want het is echt een hoop te verwerken alleen :(:)

Lionn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 23:37

Mijn vader heeft altidj al woede aanvallen gehad , echt hecht of close ben ik ook niet met hem.
hij zit grotendeels te werken en ik alleen hier thuis maar heb wel allemaal het nodige wat ik nodig heb.
Als ik dit zou laten lezen aan hem zou hij niet weten wat doen en ik zal dan wss in een diepe put terrecht komen alweer , waar ik zoals altijd heel moeilijk uiit kom te geraken.
dus daar wacht ik liever mee , ook omdat ik weet tot wat hij in staan is met zijn woede aanvallen die hij niet kan beheersen.

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:42

Lionn schreef:
Mijn vader heeft altidj al woede aanvallen gehad , echt hecht of close ben ik ook niet met hem.
hij zit grotendeels te werken en ik alleen hier thuis maar heb wel allemaal het nodige wat ik nodig heb.
Als ik dit zou laten lezen aan hem zou hij niet weten wat doen en ik zal dan wss in een diepe put terrecht komen alweer , waar ik zoals altijd heel moeilijk uiit kom te geraken.
dus daar wacht ik liever mee , ook omdat ik weet tot wat hij in staan is met zijn woede aanvallen die hij niet kan beheersen.

Ok dat is wel lastig ja, via school zijn er ook altijd opties natuurlijk. Pb staat voor je open :(:)

Lionn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 13:03

Dankjewel !

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:17

Bah, wat verschrikkelijk wat jij allemaal hebt mee gemaakt zeg. Professionele hulp zou ik inderdaad ook aanraden. Kun je deze tekst niet aan je vriend laten lezen? Hij zal dan vast wel snappen waarom je soms een slechte bui hebt. En kun je je vader niet stukje bij beetje vertellen wat er is gebeurd? Dus heel rustig aan iets? En alleen wanneer jij daar klaar voor bent.

In elk geval wens ik je heel veel sterkte toe, en mijn PB staat ook voor je open!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:24

Ik vind het heel erg wat je allemaal gebeurt is in je leven en wil je verhaal ook niet in twijfel trekken maar op je derde heb je al een hond gekregen terwijl je toen in het tehuis woonde? Zoek hulp en laat je vriend dit verhaal lezen, misschien snapt hij je dan.

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:29

Jeetje , ik zit met tranen in mijn ogen ... wat heb jij het onwijs zwaar gehad , ik snap dat dit niet iets is wat je zomaar kan schrijven en ik heb ook heel veel respect voor je dat je het toch doet !

Als je wil praten over iets of iets kwijt wil , aarzel niet en pb meteen , ik heb ook heel veel meegemaakt en kan een eventuele steun voor je zijn ( als je daar behoefte aan hebt dan ! )

Nogmaals heel veel respect en ik wens je het allerbeste !

Sterkte meid

Lionn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 21:55

bigone : tehuis is geen instelling en andersom ook niet.
mocht soms weekendje weg en ging dan bij men papa of meter.
van mijn papa zijn toemalige vriendin heb ik haar gekregen omdat de hond niet in het appartement mocht.

tegen men vader gaat het voorlopig niet en zal ik wss laten wete wanneer mijn meter getorven is en wanneer alle problemen weg zijn van de scheiding van de vrouw uit laatste stukje..
en wanneer ik uit huis ben. :)

Valliej15 ; dankjewel dat je steun aanbied maar ben meer een opkropper helaas ;s

Lionn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 17:47

Hallo allemaal het is een tijdje geleden :)

Maar heb vorige maand alles verteld aan mijn toemalige vriend en hij begreep me.
Maar sinds gisteren is het gedaan , dus 2 jaar lang allemaal weg , foetsie ! |(

Langs ene kant ben ik blij omdat ik het al voelde aan komen maar langs de andere kant voel ik mij gebroken maar dat is normaal.
Voorlopig ook geen relaties voor mij :)

in het algemeen kan het beter met me ; de vakantie is begonnen en natuurlijk ook mijn eetlust die vermind is net zoals elke keer.
Heb sinds dinsdag maar 1 bord gegeten en van de rest dat er op tafel kwam maar 1 hapje omdat ik echt geen trek had.
Dinsdag zal ik een hele erge dip zitten , al een geluk ben ik bij mijn beste vriendin haar thuis want anders zouden weer alle verkeerde gedachte's door mijn hoofd spoken en wil niet weer zulke pogingen doen ( moeder die al 1 jaar geleden overleden is , vermoord).

Ik ga nu ik weer alle tijd heb voor mezelf , alles op orde stellen en weer mijn vrienden proberen te overtuigen dat ik alles mis en hun terug wil en nu beter weet ( heb al men vrienden moeten laten vallen voor mijn vriend en liet iedereen dus in de steek)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:20

Fijn dat er een stijgende lijn in zit, volhouden en fijne feestdagen.

Lionn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 19:00

Dankjewel en jij ook fijne feestdagen , ook de andere bokkers !

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 11:45

Dat is me nogal een verhaal! Het is allemaal niet niets wat je mee hebt gemaakt!

Wel fijn dat je nu zelf de kracht hebt om zo op alles terug te kijken, dat id echt heel knap. Wat ik je wel als tip mee kan geven is maatschappelijk werk opzoeken. Die kunnen je met allerlei aspecten helpen, gesprekken, financieel, maar ook als je op jezelf wil gaan wonen kunnen hun een grote hulp zijn :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 11:55

Wat een heftig verhaal! Ik hoop voor je dat je nu al die ellende niet meer hoeft mee te maken, jij hebt wel wat geluk verdiend! Sterkte.

Lionn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-12 22:27

Dankjewel allemaal !
hulp kan ik niet zoeken want dan heb ik het gevoel da ik er nog meer onder ga leiden..
gisteren gingen allerlei foute gedachten voorbij voor weer iets slecht te doen.. al een geluk was ik bij vriendin en die me kon troosten.
maargoed mijn school lijdt eronder momenteel ; ik doe Humane wetenschappen maar had 6 buizen door veel te veel slaap te kort , terwijl ik elke dag genoeg slaap.
4 maand geleden was de laatste keer dat ik zelfmoord wou plegen en had toen 36 pillen van 750 mg genomen na elkaar.. en nu ben ik er nog steeds de dupe van en weet ik ni hoe eruit te geraken :s