In m'n omgeving hebben meer mensen heel erg veel last van deze powerverkoudheid.
Zijn er nog meer mensen die zo ontzettend ziek zijn van een huis-tuin-keuken verkoudheid?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik hoop toch echt dat ik binnen een week beter ben
dus deze hele winter wil ik niets meer haha

phormicola schreef:Een maand! Ik word nu toch wel een beetje moedeloos
Ik had vorige maand al de twee daagse griep die nu nog steeds rondgaat. Toen kreeg ik last van m'n astma en nu dit dus. Ik vraag aan de Sint dit jaar een gezondheidsgarantie van pak 'm beet 3 jaar
griepprik wel laten zetten, houdt de verkoudheid niet tegen, maar de griep hopelijk wel!
ik deed dat wel onder de douche
anders zal alles onder de ehh snot
phormicola schreef:Ik ben inmiddels al twee weken 'verkouden' wat nu is overgegaan in een voorhoofdsholteontsteking + longontsteking. Ipv me elke dag iets beter te voelen voel ik me elke dag een beetje zieker
In m'n omgeving hebben meer mensen heel erg veel last van deze powerverkoudheid.
Zijn er nog meer mensen die zo ontzettend ziek zijn van een huis-tuin-keuken verkoudheid?
maar zelfs dat helpt op dit moment niet hier.
En inmiddels is er een gehoorgang verstopt geraakt waardoor ik doof ben aan 1 oor
,......Narnia schreef:phormicola schreef:Ik ben inmiddels al twee weken 'verkouden' wat nu is overgegaan in een voorhoofdsholteontsteking + longontsteking. Ipv me elke dag iets beter te voelen voel ik me elke dag een beetje zieker
Voorhoofdsholteontsteking en longontsteking!? Dat is echt niet in een week over hoor....uit die droom kan ik je wel wakker schudden daar ben je op zijn minst twee manden zoet mee en dan heb je het herstel nog...heb het zelf in het voor jaar gehad.
Voorhoofdsholte ontsteking als je dat eenmaal eens hebt gehad blijf je er gevoelig voor..kan je verlichten door te stomen
(bvk heet water zonder toevoegingen want deze irriteren de slijmvliezen nog meer waardoor je nog meer snot gaat krijgen) stomen helpt ook bij longontsteking!
Hopelijk ben je al bij een dokter geweest en heb je een ab kuurtje gekregen deze moet je echt afmaken anders krijg je resistente bacteriën..
Naast het feit dat ik ervaringsdeskundige ben, ben ik ook nog eens ziekenverzorgende...ik wens je beterschap toe, kruip onder de wol en ziek het goed uit...
Gister dacht ik dat ik dood ging overdag. Vlakvoor het avondeten kreeg ik ineens onstuitbare honger, ik heb toen 1,5 kilo eten weggewerkt (
) en daarna voelde ik me veel beter!
fijn dat is MS dus. Ik de apotheek bellen, ja an mag u hem niet hebben. Waarom heeft de arts dit niet gezegd. Weet ik veel staat in het protocol van dinsdag.
anwb bellen na 10 minuten prutsen, ook de monteur aan de telefoon kon niet helpen dus iemand onderweg gestuurd. Is die er bijna doet de auto het opeens weer. Nu dus eindelijk thuis. Om 1 uur vertrokken en kwart voor 5 thuis. Even pillen halen.
Ik heb nu al 5 keer gedacht dat ik beter begon te worden en dan komt het keihard weer terug.