Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sitasgatje schreef:Nee word ontslagen ik ben te oud.. Ben nu 18
, ben zelfs een jaar later nog teruggegaan met dit feit. enige wat ze kunnen doen is kijken of t goed was aangegroeid (dit was het wel het geval) en vervolgens zeggen ze dat je krachttraining moet gaan doen. SuzanLarissa schreef:sitasgatje schreef:Nee word ontslagen ik ben te oud.. Ben nu 18
Allereerst sterkte! Geen hersenschudding eraan over gehouden? Aangezien je cap kapot is?
Je wordt niet zomaar ontslagen als je ziek bent, wat voor contract heb je? Of loopt die binnekort af?
Want dan verlengen ze hem waarschijnlijk niet maar als je gewoon nog een lopend contract hebt wordt je niet zomaar ontslagen.
Je zal eerder een aantal uren aan het werk moeten en dan dingen doen wat je wel kan.
Zo moest een collega van mij ooit de tht datums controleren en dat kan met een arm.
Als dat niet kan krijg je gewoon je minimale uren uitbetaald.
sitasgatje schreef:SuzanLarissa schreef:
Allereerst sterkte! Geen hersenschudding eraan over gehouden? Aangezien je cap kapot is?
Je wordt niet zomaar ontslagen als je ziek bent, wat voor contract heb je? Of loopt die binnekort af?
Want dan verlengen ze hem waarschijnlijk niet maar als je gewoon nog een lopend contract hebt wordt je niet zomaar ontslagen.
Je zal eerder een aantal uren aan het werk moeten en dan dingen doen wat je wel kan.
Zo moest een collega van mij ooit de tht datums controleren en dat kan met een arm.
Als dat niet kan krijg je gewoon je minimale uren uitbetaald.
Ik heb een 0 uren contract , ik zou al worden ontslagen en krijg na dit dus ook geen extra uren. Nee geen hersenschudding.. Handig zo'n cap or haha.
Nessah schreef:Ik heb mijn sleutelbeen ook een aantal jaar geleden gebroken.
Bij mij heeft het lang geduurd.. Na een week vond ik dat ik stonk onder mijn ene oksel omdat ik er niet goed bij kwam met douchen.. Ik besloot met douchen voorzichtig mijn schouder iets op te tillen om mijn oksel te kunnen wassen.. Goede tip voor jou: Doe dit niet! Resultaat was namelijk * krak* en het was dus opnieuw gebroken... geloof me die 2e keer was veel pijnlijker.
Ik zat niet in het gips en ben ook niet geopereerd. Het is, waarschijnlijk door de 2e keer, scheef aangegroeid en ik heb een enorme bobbel.. Een bobbel hou je vaak, maar die van mij is erg groot. Ze hebben voor gesteld het opnieuw te breken, omdat het zo scheef was aangegroeid, maar ik heb er voor gekozen dit niet te laten doen. Heb er nog regelmatig last van, mijn schouder is snel "moe" en ik kan niet op die schouder in slaap vallen.
het is een vervelende breuk, ik wens je dan ook veel beterschap! Het duurt meestal tussen de 6-10 weken voordat het bot weer voor het grootste deel is aangegroeid.
Man0n89 schreef:Ik heb vorig jaar mijn sleutelbeen gebroken toen ik met paard en al onderuit ben gegaan. Bij mij was het helemaal doorgebroken en zat er een behoorlijke ruimte tussen de twee stukjes. Toch heb ik niet heel veel last van gehad binnen 2 dagen ben ik gweer gewoon naar school gegaan en ik heb mezelf als zelf kunnen douchen en aankleden. Ook kon ik gewoon zelf mijn ketting uit en aan doen, ze keken mij bij de röntgenfoto ook altijd wel raar aan haha. Ik kreeg wel last van mijn schouderblad. Na twee weken is er toch nog met een operatie een plaatje en wat schroefjes opgezet. Ook na de operatie weinig last gehad. Volgens mij heeft me paard in totaal 5 dagen stil gestaan (3 dagen na de breuk en twee dagen na de operatie). Na de operatie was het zeurende gevoel van mijn schouderblad meteen weg. Ik ben alleen maar blij geweest dat ik toch geopereerd ben, niet dat er een andere mogelijkheid was maar toch.
Beterschap hopelijk heb je niet al te veel pijn!