Foto's en ervaringen buikwandcorrectie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Foto's en ervaringen buikwandcorrectie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 22:19

Hoi,

Na een strijd van 2 jaar ben ik ondertussen bijna 60 kilo kwijt.

Dit is helaas ook te zien aan mijn lichaam en dan vooral aan de onderbuik.

Ik sport elke dag, maar het heeft het niet kunnen beletten dat ik een 'flap' heb hangen :')

Ik overweeg dus een buikwandcorrectie.
Graag wou ik dus ervaringen van bokkers weten.

Hoe ging het in zijn werk? Waar heb je het laten doen?
Heb je een foto voor en/of na? Wat was de totale kostprijs?
Hoe was de revalidatieperiode? ...

Op internet vind ik wel wat terug maar ik zoek betrouwbaardere info :-)

Ik wil nog max 20 kilo kwijt, dus ik vermoed dat de flap nog groter gaat worden.
Mijn ouders staan er niet achter, mijn echtgenoot ook niet. Zij vinden me prachtig zoals ik ben.

Maar ik zie mezelf geen heel leven zo rondlopen :n
Als ik het eerder had geweten he...

Ik ben benieuwd naar verhalen!

Raponsje

Re: Foto's en ervaringen buikwandcorrectie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:44

Ten eerste een schouderklopje dat je zoveel bent afgevallen.

Of jij een buikwand correctie wilt dat moet je uiteindelijk zelf bepalen.
Je man of ouders kunnen niet voor jou bepalen hoe jij je lekkerder in je eigen vel zal voelen.
Het gaat er uiteindelijk om dat jij blij bent met jouw lichaam en in de spiegel kijkt en denkt "verdomme ik zie er goed uit".

Helaas kan ik je vertellen dat die flap een stuk groter zal worden met 20 kilo gewichtsverlies erbij.
Om deze reden laat ik al mijn klanten die veel af willen vallen daarom ook heel erg langzaam en alleen met kracht training afvallen om dus te voorkomen dat ze los vel krijgen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 08:07

De verzekeringen vergoeden dit soort correcties niet meer, alleen als de buikflap voor driekwart over de bovenbenen valt (heb het zelf jaren geleden aangevraagd). Dat is zo goed als onmogelijk en dus moet je zelf voor de kosten opdraaien. Deze zijn afhankelijk van de behandelaar tussen de 4.000 en 6.000 Euro. Het is ook geen garantie dat het blijvend weg gaat, daar dit afhangt van het eet- en sportgedrag van de aanvrager. Wat Raponsje zegt: heel langzaam afvallen door middel van krachttraining is een hele goede. En hoe langzamer je afvalt, hoe beter het wegblijft. Zelf heb ik er twee jaar (!) over gedaan om slechts 6 kilo kwijt te raken. Het lukte niet om er meer af te krijgen, omdat ik medicatie slik met aankomen als bijwerking. Deze 6 kilo is tot de dag van vandaag niet meer terug gekomen en ik val heel, heel (bijna tergent) langzaam nog steeds af. Hopelijk lukt het wat sneller als ik van de medicatie afkom, maar ik ben hier al heel erg blij mee. ;)