Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus ik zou gewoon even langsgaan
Mayflower_ schreef:Heb je misschien ook B12 tekort? Of recent een tekenbeet gehad met gevolg: plek met rode ring? Ik zou woensdag sowieso de dokter even vragen of je mag te bloedprikken op de vitamines, bloedbeeld rood en pfeiffer enz.
vosje456 schreef:Ik heb dat ook gehad, ergere vorm, heel duizelig en overgeven als ik alleen al wat liep.
bleek dat het kwam doordat ik heel snel ben gegroeid.
Heb er ruim 1 1/2 jaar last van gehad, en ,merk er zo nu en dan nog wat van, hoop dat jij wat anders hebt
liefpaardjee schreef:vosje456 schreef:Ik heb dat ook gehad, ergere vorm, heel duizelig en overgeven als ik alleen al wat liep.
Heb er ruim 1 1/2 jaar last van gehad, en ,merk er zo nu en dan nog wat van, hoop dat jij wat anders hebt
helaas groei ik ook best snel 5 cm in een half jaar, daarom moet ik ook naar de fisio want mijn knieën trekken het
niet meer

vosje456 schreef:Ik heb dat ook gehad, ergere vorm, heel duizelig en overgeven als ik alleen al wat liep.
[/quote]
[/quote]
liefpaardjee schreef:Mayflower_ schreef:Heb je misschien ook B12 tekort? Of recent een tekenbeet gehad met gevolg: plek met rode ring? Ik zou woensdag sowieso de dokter even vragen of je mag te bloedprikken op de vitamines, bloedbeeld rood en pfeiffer enz.
ik heb gelukkig geen tekenbeet gehad, ik heb overal gekeken maar nergens een rode kring gevonden
Mayflower_ schreef:Heb je misschien ook B12 tekort? Of recent een tekenbeet gehad met gevolg: plek met rode ring? Ik zou woensdag sowieso de dokter even vragen of je mag te bloedprikken op de vitamines, bloedbeeld rood en pfeiffer enz.
Natasja91 schreef:vosje456 schreef:Ik had eerst last van knieën, toen werd ik duizelig, en toen mn rug...
Hoop toch echt dat je Pfeiffer of iets anders hebt, als ik kon kiezen koos ik liever pfeiffer
Ik wil graag met je ruilen.
Als ik te snel opstond, werd het compleet zwart voor m'n ogen. Als ik de trap op rende, trok mijn knie dat regelmatig niet. Hardlopen kon ik ook niet vanwege mijn enkels en knieën.vosje456 schreef:Ik had eerst last van knieën, toen werd ik duizelig, en toen mn rug...
Hoop toch echt dat je Pfeiffer of iets anders hebt, als ik kon kiezen koos ik liever pfeiffer
Wellicht dat sommige mensen er met een maandje vanaf zijn maar realiseer je ook dat er ook mensen zijn die er een jaar of jaren!!! echt doodziek van zijn...